//
کدخبر: ۲۶۸۵۶۴ //
بولتون خطاب به صهیونیست‌ها؛

ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند

مشاور اخراجی و سابق امنیت ملی ترامپ به صهیونیست‌ها نسبت به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو در آمریکا هشدار داد.


ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از تایمز اسرائیل، «جان بولتون»، مشاور اخراجی و سابق امنیت ملی ترامپ در گفتگویی با یک رسانه صهیونیستی مدعی شده که این احتمال وجود دارد ترامپ در دوره دوم ریاست‌جمهوری خود، برای دستیابی به یک توافق هسته‌ای جدید، به ایران نزدیک شود.

بولتون در ادامه هشدار داد: اسرائیلی‌ها باید نگران پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری باشند، چون ترامپ مشتاق بود با سران ایران دیدار کند.

جان بولتون همچنین نگرانی‌اش درباره رفتار ترامپ را این گونه عنوان کرد: شاید همانطور که کیم جونگ‌اون، رهبر کره شمالی، ترامپ را در خصوص کره بازی داد، شاید ایرانی‌ها هم در دوره دوم ترامپ بتوانند این کار را انجام دهند.

مشاور سابق ترامپ، ادعای او را درباره جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی «دور از واقع‌بینی» عنوان کرد و گفت: تل‌آویو نباید امیدوار باشد که ترامپ از حمله احتمالی به تأسیسات اتمی ایران حمایت کند.

بولتون در این گفتگو حتی به صهیونیست‌ها هشدار داده است که شاید ترامپ حمایت خود از طرح رژیم صهیونیستی برای اشغال سی درصدی کرانه پس بگیرد و لذا تل‌آویو باید هرچه زودتر بدون مجوز واشنگتن این طرح را اجرا کند.

جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا که به شکلی عجیب و با یک توئیت توسط ترامپ برکنار شد، یکی از تندروترین سیاستمداران ضدایرانی ترامپ بود که این روزها به دشمن درجه یک او تبدیل شده است.

بولتون به تازگی کتاب خود را با نام «اتاقی که در آن اتفاق افتاد»، منتشر کرده که حاوی نکاتی است که تاکنون رسانه‌ای نشده بود و جنجال‌های زیادی را به راه انداخته است.

طی روزهای منتهی به انتشار کتاب، رسانه‌های آمریکایی و به ویژه خبرگزاری‌های منتقد ترامپ، بخش‌هایی از این کتاب را منتشر کردند که نشان می‌داد حاوی توصیفات افشاگرانه‌ای علیه شخص ترامپ و نحوه اداره دولت کنونی آمریکاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۵۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان