//
کدخبر: ۲۶۵۶۹۴ //

راز پنهان کاخ سفید چیست؟ترامپ مشکل پزشکی دارد؟

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا روز گذشته در جریان سخنرانی خود در مراسم فارغ‌التحصیلی در آکادمی نظامی ایالات متحده موسوم به «وست پوینت» علائمی عجیب از مشکلات فیزیکی نشان داد.

 راز پنهان کاخ سفید چیست؟ترامپ مشکل پزشکی دارد؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در طی سخنرانی روز شنبه ، ترامپ از دو دست برای نوشیدن از یک لیوان آب استفاده کرد  و بعد هنگام پایین رفتن از پله ها بسیار احتیاط کرد و جوری قدم برمی داشت که گویی کودک نوپایی است و نمی تواند به راحتی از پله ها پایین برود.

این اولین بار نیست که ترامپ از دو دست برای نوشیدن از یک لیوان آب استفاده کرده است؛ تکرار این شرایط برخی را به این سوال سوق داده است که آیا وی مشکل پزشکی دارد یا خیر.

دکتر بندی لی  روانپزشک ییل دراینباره گفت: این یک نشانه عصبی مداوم عصبی است که نشان می دهد فرد نیاز به اسکن مغزی دارد.  فیلم های اخیر این موضوع را روشن می کنند که در مورد ترامپ چیزی از نظر پزشکی اشتباه است. نحوه قدم زدن او ، چگونگی نگه داشتن یک لیوان آب و سخنان مضحکش نشان می دهد شاید احتمال وجود بیماری عصبی یک فرضیه نزدیک به واقعیت است. راز پنهان کاخ سفید چیست؟

ترامپ اصرار دارد که در سلامتی کامل است و کاخ سفید نیز اخیراً گزارشی از وضعیت جسمی او منتشر کرده است که ادعا می کند برای وضعیت او برای سنش از نظر ظاهری خوب است. ترامپ روز یکشنبه 74 ساله شد.

عادت ترامپ برای نوشیدن آب با دو دست حداقل از سال 2017 دیده شده یعنی هنگامی که وی هنگام تحویل استراتژی امنیت ملی خود در مقابل اعضای خدمت نظامی در واشنگتن یک لیوان را با دو دست گرفت.

در سخنرانی دیگری در سال 2017  ترامپ در حالی که خواستار معامله تجاری با ژاپن بود  از یک بطری آب با دو دست آب نوشید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان