//
کدخبر: ۲۶۲۹۷۲ //

هند به صدر کشورهای آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید

تعداد مبتلایان به کرونا در هند به بیش از ۱۳۹ هزار نفر رسید و اینک دهلی نو در صدر کشورهای آسیایی از لحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارد.

هند به صدر کشورهای آسیایی در شیوع ویروس کرونا رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از هندوستان تایمز، تعداد مبتلایان به کرونا در هند به 139 هزار و 49 نفر رسید و به این ترتیب دهلی نو 10اُمین کشور جهان از لحاظ آلوده شدن به ویروس کوئید19 است.

هند اینک در صدر کشورهای آسیایی قرار دارد که ویروس کرونا در آنها شایع شده و اتباع آن با مشکل انتشار کرونا مواجه هستند.

تعداد قربانیان کرونا نیز در هند رو به افزایش است و تاکنون 4 هزار و 24 نفر در این کشور بر اثر این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

از سوی دیگر دولت دهلی نو به دلیل افزایش فشارهای مردمی و مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا مجبور به کم کردن محدودیت ها شده است.

شرکت های هوایی مانند ایراندیا مجوز سفرهای داخلی را دریافت کرده و حتی اجازه پیدا کرده اند که فاصله اجتماعی را رعایت نکرده و روی تمام صندلی های خود مسافر سوار کنند.

از سوی دیگر در نخستین روز بازگشایی پروازها در هند اتباع این کشور شاهد لغو حدود 80 پرواز در مسیر های مختلف شدند که باعث اعتراض گسترده آنها شد.

نیروهای امنیتی هند در فرودگاه ها مسافران را کنترل می کنند تا تجهیزاتی از جمله ماسک و دستکش را استفاده کرده و عامل کرونا به دیگران نشوند.

بسته شدن مسیرهای مواصلاتی در هند که از حدود 2 ماه پیش آغاز شد باعث مشکلات فراوانی برای اتباع این کشور از جمله کارگران مهاجر شده بود.

ده ها هزار کارگر مهاجر که در شهرهای بزرگ سرگردان شده بودند تصمیم گرفتند صدها کیلومتر راه را پیاده طی کنند و در مسیر بازگشت حداقل 40 کارگر بر اثر تصادف با قطار یا کامیون کشته شدند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۹۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان