//
کدخبر: ۲۶۱۰۴۶ //

انفجار در کابینه رژیم اسرائیل/ وزیر جنگ در کنار مخالفان نتانیاهو قرار گرفت

پس از اینکه مذاکرات کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی با حزب راست‌گرای «یامینا» به نتیجه نرسید، نفتالی بنت وزیر جنگ اسرائیل و رئیس این حزب اعلام کرد به جبهه مخالفان نتانیاهو می‌پیوندد.

انفجار در کابینه رژیم اسرائیل/ وزیر جنگ در کنار مخالفان نتانیاهو قرار گرفت

به نقل از العهد، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز به نقل از مسئولان حزب لیکود اعلام کرد که با توجه به انفجار مذاکرات ائتلاف «نتانیاهو-گانتس» در شب گذشته با حزب راست‌گرای «یامینا»، پیش‌بینی می‌شود که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز همه مناصب و وزارتخانه‌ها را میان اعضای حزب خود توزیع کند.

شب گذشته حزب لیکود طی صدور بیانیه‌ای درباره پایان روابط با حزب راست‌گرای «یامینا» اعلام کرد که امشب مشخص شد حزب یامینا و نفتالی بنت قصد کناره‌گیری از احزاب راست‌گرا را دارند. نشانه اول در این زمینه زمانی بود که آنها پیشنهاد «رئووین ریولین» (رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی) مبنی بر نخست‌وزیری نتانیاهو را رد کردند و نشانه دوم هنگامی بود که بنت پیشنهاد تصدی مجدد وزارت آموزش و پرورش را نپذیرفت.

روز گذشته روزنامه صهیونیستی جروزالم پست گزارش داد که نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس حزب یامینا، اعلام کرده که به دلیل اختلاف بر سر پاره‌ای از مسائل با بنیامین نتانیاهو قصد دارد به مخالفان او بپیوندد.

بنت که در یک نشست خبری آنلاین سخن می‌گفت به نتانیاهو هشدار داد «چنانچه از یک متحد سیاسی خود دست بکشد دیگر نباید در مواقع نیاز به (حزب) یامینا امیدی داشته باشد.» او تاکید کرد قصد دارد یک «اپوزیسیون سخت» در مقابل نتانیاهو باشد و در موضوعاتی مانند الحاق کرانه باختری، ایران، شیوع کرونا و اقتصاد او را تحت فشار قرار خواهد داد.

او در ادامه اضافه کرد نتانیاهو و بنی گانتز، رئیس حزب آبی و سفید، اکنون که ویروس کرونا در سرزمین‌های اشغالی شیوع پیدا کرده است از «وزارت بهداشت فراری هستند. گویی این یک طاعون است.» آن‌ها قصد ندارند به طور جدی با ویروس کرونا مقابله کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۰۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان