//
کدخبر: ۲۶۰۲۹۲ //

«رابرت دنیرو» فرماندار نیویورک می شود

دنیرو با حضور در یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی ضمن انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در بحران کرونا، گفت در فیلمی در نقش فرماندار نیویورک بازی می کند.

 «رابرت دنیرو» فرماندار نیویورک می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

«رابرت دنیرو» با حضور در یکی از پربیننده ترین برنامه های زنده تلویزیونی آمریکا ضمن انتقاد از عملکرد دولت ترامپ در موضوع بحران کرونا، اعلام کرد که در فیلمی با موضوع پاندمی کرونا در نقش «اندرو کومو» فرماندار نیویورک بازی می کند.

رابرت دنیرو با ریش های بلند با حضور در چت تصویری، استفن کولبرت در برنامه «The Late Show»(نمایش دیرهنگام) در مورد فعالیت هایش در خانه، عدم رضایت از دولت خدمت رسانی به بحران ویروس کرونا و اینکه چه رسانه ای را در قرنطینه دنبال می کند صحبت کرد. او همچنین در مورد بازی در فیلمی با موضوع کرونا خبر داد.

مجری برنامه از دنیرو پرسید که قرنطینه را در خانه چطور می گذرانید و این هنرپیشه هالیوودی پاسخ داد: من نسخه های فیلم نامه را تلفنی می خوانم، ورزش می کنم و خلاصه تلاش می کنم زنده بمانم. هر روز وزنه میزنم تا تراکم استخوانهایم را حفظ کنم و همچنین یک سریورزش های روتین نظیر استفاده از «تردمیل» نیز انجام می دهم.

دنیرو در ادامه صحبت هایش از بازی در فیلمی جدید خبر داد و گفت: در فیلمی با موضوع کرونا بازی خواهم کرد. من در این فیلم در نقش «اندرو کومو» فرماندار نیویورک ایفای نقش خواهم کرد.

دنیرو ضمن انتقاد شدید از عملکرد دولت ترامپ در مواجهه با بحران کرونا، با اشاره به اندرو کومو، فرماندار نیویورک افزود: او کاری را انجام می دهد که یک رئیس جمهور باید انجام دهد. این هنرپیشه، بیماری همه گیر را یک تراژدی ملی خواند و از تلاش های دولت فعلی برای کنترل شیوع  ویروس کرونا ابراز ناامیدی کرد.

وی گفت ، رئیس جمهور احمق است که تا حد زیادی بسیاری از علائم هشدار دهنده را نادیده می گیرد. دنیرو با اشاره به کل وضعیت بحران کرونا در آمریکا گفت: وحشتناک است. همه چیز در مورد انتخاب مجدد وی است. من دیگر هیچ حرفی برای گفتن ندارم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۰۲۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان