//
کدخبر: ۲۵۸۷۳۳ //

بی اعتمادی آمریکایی ها به اظهارات ترامپ درباره کرونا ویروس

نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد شهروندان آمریکایی اعتماد خود را نسبت به اظهارات رئیس جمهور این کشور درباره شیوع ویروس کرونا از دست داده‌اند.

بی اعتمادی آمریکایی ها به اظهارات ترامپ درباره کرونا ویروس
به گزارش فرتاک نیوز،

نظرسنجی مشترک رویترز-ایپسوس حاکی است آمریکایی‌ها دیگر اعتمادی به اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده درباره ویروس کرونا ندارند و تقریبا همه آمریکایی‌ها با این اظهارات ترامپ که ویروس کرونا با تزریق مواد ضد عفونی کننده قابل درمان است، به شدت مخالفت کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی رویترز-ایپسوس که طی روزهای 27 و 28 آوریل (8 و 9 اردیبهشت) انجام شده نشان می‌دهد کمتر از نیمی از بزرگسالان آمریکایی حدود 47 درصد، اعلام کرده‌اند که توصیه‌های ترامپ درباره ویروس کرونا را دنبال و پیگیری می‌کنند. این رقم 15 درصد کمتر از افرادی است که در نظرسنجی پایان مارس گفته بودند توصیه‌ها و اظهارات ترامپ درباره ویروس کرونا را دنبال می‌کنند.

بیش از 98 درصد آمریکایی‌ها نیز گفته‌اند که حاضر نیستند برای درمان ویروس کرونا به خودشان مواد ضد عفونی کننده تزریق نمایند.

این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد که اکثر آمریکایی‌ها به شدت نگران ادامه روند شیوع ویروس کرونا هستند.

این در حالی است که تعداد موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده به بیش از یک میلیون نفر رسیده و تاکنون 59 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان