//
کدخبر: ۲۵۷۶۳۴ //

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت ماه مبارک رمضان

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان دقایقی قبل در سخنرانی خود به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان، با اشاره به برتری های این ماه مبارک درباره فضیلتهای شب قدر سخن گفت.

سخنرانی دبیرکل حزب‌الله لبنان به مناسبت ماه مبارک رمضان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت العهد، سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دقایقی قبل سخنرانی خود را به مناسبت ماه مبارک رمضان آغاز کرد. او در این سخنرانی به تبیین برتری‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و درباره فضیلت‌های شب‌های قدر سخن گفت.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی به مناسبت ماه مبارک رمضان و ارزش روزه، حدیثی را از رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نقل کردند که می‌فرماید، «خداوند تعالی می‌فرماید روزه برای من است و من پاداش آن را می‌دهم».

دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه روزه به انسان قدرت شکیبایی می‌بخشد، صبر را در کنار ایمان یکی از عناصر ماندن در میدان مقابله با چالش‌ها و مشکلات از جمله ویروس کرونا دانست.

سیدحسن نصرالله در ادامه تأکید کرد: مقابله با کرونا یک مسئولیت و پایبندی به دستورالعمل‌های مربوط به آن یک وظیفه است.

او گفت: وضعیت لبنان در مبارزه با کرونا به لطف تلاش‌های دولت و وزارت بهداشت و نیز پایبندی مردم به دستورالعمل‌ها خوب است و پایبندی به این دستورالعمل‌ها باید ادامه یابد. ما با صبر می‌توانیم بر کرونا پیروز شویم و بر دشمن اسرائیلی غلبه کنیم.

دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: فتوای کلی ماه رمضان روزه به دور از بیماری کرونا است؛ مگر در شرایط ویژه، استثنایی و عقلانی شناخته شده.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۶۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان