//
کدخبر: ۲۵۷۵۰۸ //

انتقاد جو بایدن از تصمیم مهاجرتی ترامپ

جو بایدن تصمیم ترامپ برای توقف ۶۰ روزه مهاجرت به آمریکا را مورد انتقاد قرار داد و آن را تلاشی برای منحرف کردن افکار عمومی از واقعیت اصلی توصیف کرد.

انتقاد جو بایدن از تصمیم مهاجرتی ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

«جو بایدن» معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا و نامزدی اصلی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور طی بیانیه ای اظهار داشت: « دونالد ترامپ بیش از اینکه تلاش کند تا سریع و تهاجمی آزمایش گیری را افزایش دهد، در حال توئیت کردن ادبیاتی تحریک آمیز درباره مهاجران است به این امید که بتواند توجه همه را از واقعیت اصلی منحرف کند. او برای مهار این ویروس خیلی کند عمل کرد و همه ما هزینه این کار را می دهیم.»

بایدن در بیانیه خود تاکید کرد: «  این غیرعقلانی است که  از متمرکز کردن تمام قدرت رئیس جمهوری بر آزمایش گیری خودداری کرد چرا که ما نیاز داریم مشخص کنیم آیا مردمی که وارد آمریکا می شوند _ بدون توجه به وضعیت شهروندی_ ناقل کرونا هستند یا نه.»

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در کنفرانس خبری خود در کاخ سفید گفت که مهاجرت به آمریکا تا 60 روز ممنوع است.

ترامپ اعلام کرد که طرح ممنوعیت موقت مهاجرت به آمریکا چهارشنبه به امضا خواهد رسید و در این طرح استثناهایی برای برخی موارد وجود دارد.

وی تاکید کرد که این طرح تنها شامل افرادی می‌شود که به دنبال اقامت دائم یا گرین کارت هستند و افرادی را که موقتا به آمریکا سفر می‌کنند، شامل نمی‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان