//
کدخبر: ۲۵۲۹۵۰ //

انصارالله یمن آماده مبادله اسرای سعودی با اعضای ربوده شده حماس

عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن از آمادگی این جنبش برای مبادله خلبان و افسران سعودی با اعضای ربوده شده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از سوی عربستان، خبر داد.

انصارالله یمن آماده مبادله اسرای سعودی با اعضای ربوده شده حماس
به گزارش فرتاک نیوز،

الحوثی روز  گذشته در سخنانی به مناسبت پنجمین سالگرد ایستادگی یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی گفت: آمادگی کامل خود را برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و نظامی متجاوز سعودی در برابر آزادی اعضای ربوده شده حماس در عربستان، اعلام می کنیم.

الحوثی با تاکید بر ایستادگی یمن در کنار مردم فلسطین، هر گونه توطئه چینی علیه فلسطینیان را محکوم کرد.

یکی از فرماندهان برجسته حماس پیشتر از مذاکره با عربستان برای آزادی فلسطینیانی که از سوی ریاض به اتهام حمایت از نهادهای تروریستی بازداشت شده‌اند، خبر داده بود.

مقام‌های حماس پیشتر اعلام کرده بودند که شماری از اعضای وابسته به این جنبش به دست نیروهای امنیتی عربستان سعودی دستگیر شدند.

اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی این جنبش نیز روز سوم فروردین امسال از پادشاه عربستان سعودی خواسته بود که به دلیل شیوع کرونا و خطر ابتلای فلسطینیان زندانی در عربستان به این ویروس، آنها را آزاد کند.

در همین ارتباط، خانواده‌های فلسطینیان زندانی در عربستان خواستار آزادی فرزندان خود شده و تأکید کردند که اتهامات وارده به آنها از سوی این کشور، واهی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۹۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان