//
کدخبر: ۲۵۲۴۱۶ //

سفیر ایران در سوئد: ملت ایران در مبارزه با کرونا و تحریم آمریکا پیروز می‌شوند

سفیر ایران در سوئد گفت: ملت ایران در مبارزه با بیماری فراگیر کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه آمریکا، پیروزمندانه و سربلند بیرون خواهد آمد.

سفیر ایران در سوئد: ملت ایران در مبارزه با کرونا و تحریم آمریکا پیروز می‌شوند
به گزارش فرتاک نیوز،

«احمد معصومی‌فر» در پیامی خطاب به مردم ایران، هموطنان مقیم سوئد و فارسی‌زبانان و همه کسانی که نوروز را پاس می‌دارند، آغاز بهار و سال ۱۳۹۹ و فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: در حالی سال جدید ۱۳۹۹ هجری شمسی را آغاز می‌کنیم که متأسفانه مردم جهان به‌ طور اعم و هموطنان عزیزمان در ایران بطور اخص با بلای ویروسی جدیدی بنام کووید ۱۹ دست به گریبان هستند.

معصومی‌فر تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه همت، همکاری و همدلی بی‌بدیلی که در طول تاریخ به نمایش گذاشته است، بارها در برابر طوفان حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی مقاومت کرده و سرفراز بیرون آمده است، این بار نیز تردیدی نیست که علیرغم  تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه‌ای که دولت آمریکا این روزها حتی در ارسال محموله‌های پزشکی و بهداشتی به مردم کشورمان تحمیل و درد و رنج آنها را مضاعف کرده است، ملت شریف ایران در مبارزه با این بلای فراگیر و همچنین در مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا، پیروزمندانه و سربلند بیرون خواهد آمد.

وی همچنین برای همه ایرانیان تحقق هفت سینی آکنده از سلامتی، سعادت، سربلندی، سرور، سپیدبختی، سامان و سازندگی در زندگی را آرزو کرد و گفت: اطمینان دارم در سال جدید شاهد استمرار بالندگی و تعالی هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران خواهیم بود.  

معصومی‌فر خاطرنشان کرد:  سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم به عنوان خانه همه ایرانیان همواره به گرمی‌پذیرای هموطنان گرامی‌ بوده و همکاران من در بخش کنسولی سفارت با افتخار حداکثر تلاش خود را برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر در ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم به کار خواهند بست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان