//
کدخبر: ۲۵۲۱۸۶ //

توقف پرواز هواپیمایی امارات به نیویورک در پی شیوع کرونا

امارات ایرلاینز پرواز به شهرهایی مانند نیویورک، دهلی و ملبورن را به خاطر کاهش تقاضا برای سفر در نتیجه شیوع ویروس کرونا متوقف می کند.

توقف پرواز هواپیمایی امارات به نیویورک در پی شیوع کرونا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، امارات ایرلاینز پرواز به شهرهایی مانند نیویورک، دهلی و ملبورن را به خاطر کاهش تقاضا برای سفر در نتیجه شیوع ویروس کرونا متوقف می کند.

 این هواپیمایی دولتی موقتاً پرواز به 104 مقصد که 65 درصد شبکه جهانی آن را تشکیل می دهد متوقف کرده است. امارات ایرلاینز در دسامبر 2019 به 159 مقصد بین المللی از دوبی پرواز داشت.

 این هواپیمایی همچنین پرواز هایش به بمبئی، پاریس و ریودوژانیرو را هم لغو کرده است.

امارات ایرلاینز پروازهای داخلی ندارد و شبکه بین المللی آن دوبی را به شلوغ ترین فرودگاه بین المللی جهان تبدیل کرده است.

 شرکت های هواپیمایی در سراسر جهان صدها پرواز خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا متوقف کرده اند. این ویروس تا حالا جان بیش از 9000 نفر را در سراسر دنیا گرفته است. 153 مورد ابتلا به این ویروس در امارات ثبت شده و دو نفر جان خود را از دست داده اند.

 برخی کشورها در قرنطینه به سر می برند و دولت‌ها سعی دارند جلوی شیوع بیشتر این ویروس را بگیرند. بسیاری از کشورها  محدودیت های سخت ورود و خروج اعمال می کنند و جلوی ورود اتباع خارجی را می‌گیرند و برخی پروازهای خود را لغو کرده اند.

 هواپیمایی امارات کارکنان خود را به گرفتن مرخصی های بدون حقوق تشویق و استخدام را متوقف کرده است. این هواپیمایی به کارکنانش هشدار داده که شیوع این ویروس بزرگترین چالش طی چند سال اخیر است.

 انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) از دولت‌های خاورمیانه خواسته از خطوط هوایی خود حمایت کنند و هشدار داده شرکتهای هواپیمایی این منطقه با بحران نقدینگی مواجه خواهند شد که صدها هزار شغل را در معرض خطر قرار می‌دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۱۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان