//
کدخبر: ۲۵۲۰۰۱ //

ترامپ: به‌زودی محدودیت‌های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می‌کنیم

رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد کاخ سفید در راستای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا در این کشور، به‌زودی محدودیت‌های جدیدی برای تردد از مرز مشترک آمریکا و مکزیک وضع خواهد کرد.

 ترامپ: به‌زودی محدودیت‌های جدیدی برای تردد از مرزهای جنوبی وضع می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که روز چهارشنبه از بسته شدن مرز مشترک کشورش با کانادا به‌منظور جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا خبر داده بود، امروز جمعه در نشست خبری روزانه کارگروه ویژه کاخ سفید برای مبارزه با شیوع کرونا اعلام کرد که به‌زودی محدودیت‌های مشابهی برای مرزهای جنوبی این کشور (مرز مشترک با مکزیک) نیز وضع خواهد شد.

متعاقباً «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا که در کنار دونالد ترامپ در نشست خبری حضور داشت، اعلام کرد که در مذاکراتش با وزیر خارجه مکزیک توافقات لازم برای بستن مرز مشترک دو کشور به روی ترددهای غیرضروری حاصل شده و این محدودیت به‌زودی اعمال خواهد شد.

روز چهارشنبه دونالد ترامپ در پیامی توئیتری از بسته شدن مرز آمریکا و کانادا - که مسافتی در حدود 8900 کیلومتر را در بر می‌گیرد و طولانی‌ترین مرز بین دو کشور در جهان محسوب می‌شود- خبر داده و اعلام کرده بود که این اقدام در راستای مبارزه با شیوع ویروس کرونا انجام خواهد شد.

بر اساس جدیدترین آمارهای منتشر شده از سوی نهادهای دولتی آمریکا، تاکنون بیش از 16 هزار فرد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور شناسایی شده‌اند که 219 نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان