//
کدخبر: ۲۴۹۶۸۷ //

خطوط هوایی فرانسه پروازهای خود به ایتالیا را به‌مدت ۳ هفته تعلیق کرد

در پی تشدید بحران کرونا در ایتالیا، شرکت خطوط هوایی فرانسه (ایر فرانس) از تعلیق پروازهای خود به ایتالیا از روز شنبه آینده به‌مدت ۳ هفته خبر داد.

خطوط هوایی فرانسه پروازهای خود به ایتالیا را به‌مدت ۳ هفته تعلیق کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، به دنبال افزایش قابل‌ توجه آمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا و قرنطینه شدن تمام نقاط این کشور به‌ منظور مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، شرکت خطوط هوایی فرانسه (ایر فرانس) روز سه‌شنبه اعلام کرد از روز شنبه 14 مارس (24 اسفند) تمام پروازهای خود به ایتالیا را به‌مدت 3 هفته به حالت تعلیق در خواهد آورد.

بر اساس آمارهای اعلام شده از سوی آژانس دفاع غیرنظامی ایتالیا، تا پایان روز دوشنبه 9172 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند که از بین آنها 463 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

دوشنبه شب «جوزپه کونته» نخست‌وزیر ایتالیا اعلام کرد که اقدامات مربوط به مبارزه با بیماری کرونا -که پیش از این در شهرهای شمالی این کشور به‌ خصوص در ایالت لومباردی اجرا می‌شد- از این پس در سراسر این کشور لازم‌الاجرا خواهد بود.

کونته اعلام کرد مردم این کشور تنها برای سفرهای کاری و موارد اضطراری اجازه سفر خواهند داشت. او همچنین اضافه کرد منطقه حفاظت شده تنها به چند استان محدود نمی‌شود و کل کشور را شامل خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۶۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان