//
کدخبر: ۲۴۹۰۸۱ //

گروه‌های مسلح در ادلب ۱۹ بار آتش‌بس را نقض کردند

مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد که ۱۹ مورد نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح مستقر در استان ادلب طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

گروه‌های مسلح در ادلب ۱۹ بار آتش‌بس را نقض کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، رئیس مرکز روسی آشتی در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه که مقر آن در پایگاه هوایی حمیمیم در حومه لاذقیه است، تصریح کرد: ۱۹ مورد نقض آتش‌بس از سوی گروه‌های مسلح غیرقانونی طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: یگان‌های پلیس نظامی روسیه در تعدادی از مسیرهای استان‌های حلب، رقه و الحسکه سوریه به گشت‌زنی‌ خود ادامه می‌دهند و جنگنده‌های روسیه نیز در مسیرهای متعددی از فرودگاه شهر القامشلی واقع در شمال شرق سوریه گشت‌زنی‌هایی انجام می‌دهند.

رئیس مرکز حمیمیم اعلام کرد که افراد مسلح مورد حمایت آنکارا پس از اعلام آتش‌بس، شش مرتبه به محله‌های مسکونی در منطقه کاهش تنش ادلب حمله کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: گروه‌های مسلح به مناطق "کفر حلال" و "خربة جزرایة" واقع در استان حلب و پایگاه نظامیان در محله "کبانا" و "عکو" در استان لاذقیه حمله کردند.

از سوی دیگر، دیده‌بان حقوق بشر اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در ادلب پیشروی‌هایی داشته‌اند و توانستند بدون جنگ و درگیری با اشخاص مسلح بر مراکزی در "معارة مدخص و البریج" واقع در اطراف "کفر نبل" سیطره یابند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۰۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان