//
کدخبر: ۲۴۵۴۹۲ //

پیشتازی ۸ درصدی سندرز در بین دموکرات‌ها در ایالت کالیفرنیا

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد برنی سندرز نامزد دموکرات ورمونت نسبت به سایر رقبا با پیشتازی ۸ درصدی در ایالت کالیفرنیا روبرو شده است.

پیشتازی ۸ درصدی سندرز در بین دموکرات‌ها در ایالت کالیفرنیا
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که کمتر از 2 هفته زمان به برگزاری انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در ایالت کالیفرنیا فرصت باقی است، نظرسنجی جدید نشان می‌دهد برنی سندرز 8 درصد نسبت به سایر رقبای دموکرات خود پیشتاز است.

بر اساس این گزارش، نظرسنجی انجام شده توسط دانشگاه ماساچوست حاکی است برنی سندرز از حمایت 24 درصدی مردم ایالت کالیفرنیا برخوردار است.

السزابت وارن با 16 درصد در رتبه دوم قرار دارد و جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا نیز با 13 درصد در جایگاه سوم است. پیت بوتجج نیز و مایکل بلومبرگ شهردار سابق نیویورک نیز با 12 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

سندرز توانسته است حمایت قاطع جوانان و رای دهندگان دو رگه آمریکای لاتین اسپانیایی را کسب کند. سندرز در بین رای دهندگان زیر 45 سال با پیشتازی 9 درصدی نسبت به وارن روبرو شده و پیشتازی وی در بین رای دهندگان دو رگه نیز به بیش از 16 درصد رسیده است.

سندرز از شانس زیادی برای پیروزی در انتخابات کالیفرنیا برخوردار است و در 7 نظرسنجی از 8 نظرسنجی انجام شده پیشتاز بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۴۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان