//
کدخبر: ۲۴۴۶۹۸ //

وزیر جنگ اسرائیل حماس را به "بهاری دردناک" تهدید کرد

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنبش حماس را در صورت عدم بازگشت آرامش به شهرک‌های اطراف نوار غزه موسوم به "غلاف غزه" به "بهاری دردناک" تهدید کرد.

وزیر جنگ اسرائیل حماس را به "بهاری دردناک" تهدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: در صورتی که در جنوب (اراضی اشغالی) آرامش برقرار نشود، اسرائیل یک جایگزین عملی آماده کرده که به "بهاری دردناک" برای حماس منجر خواهد شد.

وزیر جنگ اسرائیل در ادامه درباره ماهیت این جایگزین عملی که با آن حماس را تهدید کرد، توضیحی ارائه نداد اما بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه گفت، "آغاز یک عملیات نظامی بزرگ علیه غزه پیش از انتخابات دشوار است اما اگر گزینه دیگری نداشته باشیم، این اقدام را در پیش خواهیم گرفت."

بنت در عین حال به درگیری کشاندن دوباره اسرائیل در نوار غزه را اشتباه خواند و گفت: اسرائیل به شلیک هر موشک یا بالن انفجاری از نوار غزه به سمت خود پاسخ می‌دهد.

وی بدون اشاره به جزئیات تنها مدعی شد: اسرائیل چندین امتیاز حماس را متوقف کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد که برای بازگرداندن سربازان مفقود و اجساد سربازان اسرائیلی محبوس در نواز غزه تلاش می‌کند.

گردان‌های عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس اوایل آوریل ۲۰۱۶ برای اولین بار از اسارت چهار سرباز اسرائیلی خبر داد.

اما این گردان‌ها به شکل رسمی زنده یا مرده بودن آنها را فاش نکرد.

این در حالی بود که تل‌آویو سال ۲۰۱۴ مفقود شدن دو سرباز خود در جریان جنگ علیه نوار غزه را رسانه‌ای کرده بود اما وزارت جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو در درگیری‌ها کشته شده‌اند.

علاوه بر این دو سرباز، تل‌آویو اعلام کرد دو اسرائیلی یکی اتیوپیایی الاصل و دیگری اصالتا عرب که سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ به صورت غیرقانونی وارد اسرائیل شدند، مفقود شده‌اند.

هنوز حماس واکنشی به تهدیدات بنت نداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۴۶۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان