//
کدخبر: ۲۴۳۶۸۹ //

اسرائیل روابط خود را با شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل تعلیق کرد

ساعاتی پس از انتشار لیست اسامی شرکت‌های فعال در شهرک‌سازی‌های کرانه باختری، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد، روابط خود با شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل را به حالت تعلیق در می‌آورد.

اسرائیل روابط خود را با شورای عالی حقوق بشر سازمان ملل تعلیق کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه دفتر اطلاع‌رسانی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی آمده است که یسرائیل کاتس، وزیر امور خارجه این رژیم دستوری مبنی بر به تعلیق درآمدن تماس‌ها با دفتر میچل باچله، کمیسونر عالی حقوق بشر سازمان ملل که به کمپین تحریم اسرائیل ترغیب می‌کند، صادر کرده است.

در همین راستا، جنبش مقاومت اسلامی"حماس" از اقدام کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل در انتشار لیست شرکت‌های مرتبط با فعالیت‌های شهرک‌سازی صهیونیستی در کرانه باختری استقبال کرد.

جنبش حماس این اقدام را گامی در مسیر درست برای برکناری این رژیم نژادپرستانه  و محاصره و محاکمه آن بخاطر جنایات مرتکب شده علیه ملت فلسطین علی الخصوص اقدامات پاکسازی نژادی برای اخراج فلسطینی‌ها از سرزمینشان و انجام شهرک‌سازی‌های بیشتر دانست.

این جنبش افزود: ما از سازمان ملل انتظار داریم اقدامات قانونی مشخصی را برای پیگرد این شرکت‌ها وکسانی که با آنها همکاری دارند وضع کند.ما همچنین خواستار اقدامات واقعی از سوی جامعه بین‌المللی برای حفاظت از حقوق ثابت و عادلانه مردم خود بویژه در مرحله‌ای هستیم که مسئله فلسطین به دلیل طرح معامله قرن در معرض خطر قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۶۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان