//
کدخبر: ۲۴۳۴۵۵ //

نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم

رئیس جمهور ترکیه امروز چهارشنبه در اظهاراتی بار دیگر ارتش سوریه را مورد تهدید قرار داد.

نظامیان سوریه را در هر جایی که باشند مورد هدف قرار می دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از تی آر تی، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در اظهارات خود گفت: اگر سربازان ما به هر صورتی هدف قرار بگیرند هر که کجا که باشند چه در نقطه‌های دیدبانی و چه جاهای دیگر از همین امروز اعلام می‌کنم که ما فقط به ادلب و یا توافق سوچی محدود نشده و نیروهای ارتش سوریه را در هرکجا که باشند مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: ما تا پایان فوریه (ماه جاری میلادی) نیروهای رژیم سوریه را به بیرون از مرزهای تعیین شده در توافق سوچی عقب می‌رانیم. عملیات ارتش و نیروی هوایی ما بدون هیچ درنگی انجام می‌شود و ما منتظر نتایج مذاکراتی که هیچ وقت تمام نمی‌شوند نمی‌نشینیم.

رئیس جمهور ترکیه در ادامه سطح تهدیدهای خود را بالاتر برده و عنوان داشت: اگر خون سربازان ما ریخته شود این مهم نیست که چه کسی در پس حملات ارتش سوریه بوده و یا اینکه تا چه اندازه قدرتمند است، به صراحت می گویم که شما در امان نخواهید بود.

اردوغان در ادامه مدعی شد: در ادلب نیروهای سوری تحت حمایت روسیه و ایران بصورت مرتب به غیرنظامیان حمله می‌کنند و خون آنها را به زمین می‌ریزند.

این اظهارات اردوغان در حالی است که ارتش ترکیه بدون داشتن مجوز وارد خاک سوریه شده و به بهانه مبارزه با تروریسم بخش‌های از خاک این کشور را به اشغال خود ردآورده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۳۴۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان