//
کدخبر: ۲۴۲۳۱۲ //

شهادت ۴ فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت

رسانه‌های فلسطینی از شهادت چهار نفر به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کمتر از بیست و چهار ساعت گذشته خبر دادند.

شهادت ۴ فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فلسطین الیوم، در طول 24 ساعت گذشته 4 فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی گفتند که یک جوان فلسطینی ظهر امروز پنجشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در نزدکی باب الأسباط در قدس اشغالی به شهادت رسید.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که یک افسر ارتش اسرائیل بر اثر تیراندازی از سوی یک جوان فلسطینی در نزدیکی باب الأسباط زخمی و به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است که مجری این عملیات به ضرب گلوله به شهادت رسید.

در شهر "جنین" نیز دو جوان فلسطینی نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند. این جوانان با نظامیان صهیونیست که برای تخریب یک منزل مسکونی به اردوگاه جنین یورش برده بودند درگیر و در نهایت به ضرب گلوله به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر منابع محلی گفتند که یک نیروی پلیس فلسطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهر جنین به شهادت رسید. این افسر فلسطینی قصد داشت مانع تخریب منزل یک اسیر فلسطینی شود که به سمت او تیراندازی شد.

در عملیاتی در قدس اشغالی، که بامداد امروز- پنجشنبه- انجام شد، یک فلسطینی با خودرو به 14 نظامی اسرائیلی حمله کرده و آنها را زخمی کرد که حال یکی از آنها وخیم اعلام شده است.

«ستاره سرخ داوود»- سرویس اورژانس رژیم صهیونیستی- اعلام کرد که 14 نظامی زخمی به بیمارستان منتقل شدند که وضعیت یکی از آنها خطرناک است و یک نفر دیگر هم جراحات متوسطی برداشته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۲۳۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان