//
کدخبر: ۲۳۹۰۰۱ //

ترامپ: دستاوردهای بی‌نظیر من دموکرات‌ها را دیوانه کرده‌ است

دونالد ترامپ در خصوص روند استیضاح‌ علیه وی گفت: ظرف سه سال دستاوردهای چشمگیری داشتم همین دموکرات‌ها را به جنون کشانده ما در مساله استیضاح بر دموکرات‌ها پیروز می‌شویم همانطور که در انتخابات پیروز شدیم.

ترامپ: دستاوردهای بی‌نظیر من دموکرات‌ها را دیوانه کرده‌ است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از شبکه اسکای نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در کنفرانس خبری هنگام ترک داووس گفت: آدام شف سیاسی فاسد و دیکتاتورها به خاطر دستاوردهای بی‌نظیر من دیوانه شده‌اند من هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام و دموکرات‌ها هم آنقدر که باید شفاف نیستند.

وی افزود: آنچه در کنگره برای برکناری من می‌بینید نیرنگ است و برای آمریکا بسیار بد است.

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: مذاکرات تلفنی من با رئیس‌جمهور اوکراین هیچ اشتباهی نبود تنها تلاشی برای امضای توافقنامه‌های مفید بود.

او درباره ممنوعیت‌های جدید سفر به آمریکا نیز مدعی شد: کشور ما باید امن باشد و برای همین برخی کشوها را به لایحه ممنوعیت سفر اضافه کردم

او همچنین سنا را به دلیل پیگیری روند اسیضاحش تهدید کرد و گفت: به سنا به خاطر ماهیگیری از آب گل آلود جواب خواهم داد.

رئیس‌جمهوری آمریکا امروز (چهارشنبه) در کنفرانسی مطبوعاتی در داووس درباره آغاز جلسه استیضاح در سنا گفت: خیلی خوب پیش می‌رویم. تیم دفاعی کارش را خوب انجام می‌دهد. هیچ چیز غیر قانونی در تماس تلفنی با رهبر اوکراین وجود نداشت.

با این حال او در ادامه سخنانش نگفت که آیا سوءاستفاده از قدرت یک جرم قابل استیضاح هست یا خیر.

ترامپ در رابطه با چشم‌اندازهای توافق تجاری با اروپا هم گفت، کار کردن با اتحادیه اروپا سخت‌تر از کار با چین است. او گفت، اتحادیه اروپا موانع تجاری ایجاد کرده است که به شرکت‌های آمریکایی لطمه می‌زند و همین حصول توافق تجاری را سخت‌تر می‌کند. اما ترامپ گفت که همچنان امید دارد که توافقی تا زمان برگزاری انتخابات حاصل شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۹۰۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان