//
کدخبر: ۲۳۷۰۸۴ //

وزیر خارجه بحرین: موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح و آرامش است

وزیر خارجه بحرین گفت: همه خواستار پایان تنش در منطقه هستند و موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح، آرامش و احترام به اصل حسن همجواری است.

وزیر خارجه بحرین: موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح و آرامش است
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اخبار الخلیج، خالد بن احمد آل خلیفه، وزیر خارجه بحرین در حاشیه "همایش دیپلماسی" که وزارت خارجه این کشور به مناسبت روز دیپلماسی بحرین برگزار کرده است گفت: همه خواستار پایان تنش در منطقه هستند و موضع کشورهای دنیا در رابطه با ایران روشن است.

وی گفت: موضع همه کشورها در رابطه با ایران دعوت به صلح، آرامش و احترام به اصل حسن همجواری و ارتباط با دیگر کشورها است.

خالد بن احمد مدعی شد: موضع ایران"سردرگم کننده" است و ایرانی ها باید مواضعشان را روشن کنند تا کشورهای دنیا آن ها را بفهمند.

وزیر خارجه بحرین مدعی شد: پیام های ایران هر روز به سمت و سویی می رود، پیام آن ها باید واحد باشد همانگونه که پیام ما و کشورهای جهان یکی است.

بر اساس این گزارش، عادل الجبیر، وزیر مشاور دولت عربستان در امور خارجه نیز در این همایش حضور داشت.

به گزارش ایسنا، مقامات کشورمان پیش از این چندین بار پیشنهاد گفت وگو با کشورهای منطقه به منظور ایجاد صلح و امنیت در منطقه را مطرح کرده‌اند.

محمد جواد ظریف ،وزیر امور خارجه کشورمان اخیرا در سخنرانی خود در فروم دوحه با اشاره به تلاش برخی کشورهای منطقه برای "خرید امنیت" تاکید کرد که اجرایی شدن ابتکار صلح هرمز، که توسط حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران پیشنهاد شده است، می‌تواند به برقرار ثبات و همزیستی مسالمت آمیز در منطقه بینجامد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۷۰۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان