//
کدخبر: ۲۳۵۳۸۴ //

نتانیاهو: اسرائیل در کنار آمریکا ایستاده است

نتانیاهو بار دیگر با اتهام زنی به سپبهد حاج «قاسم سلیمانی»، تأکید کرد که رژیم صهیونیستی کاملاً در کنار آمریکا ایستاده است.

نتانیاهو: اسرائیل در کنار آمریکا ایستاده است
به گزارش فرتاک نیوز،

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در آغاز نشست کابینه بار دیگر با حمایت از اقدام تروریستی واشنگتن در به شهادت رساندن سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که این رژیم در کنار آمریکا ایستاده است.

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، نتانیاهو با تکرار اتهام‌زنی به فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران مدعی شد که سلیمانی بسیاری از شهروندان آمریکایی و غیرنظامیان بی‌گناه را در سالهای اخیر کشته است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «سلیمانی بسیاری از حملات تروریستی در سراسر خاورمیانه (غرب آسیا) را آغاز، برنامه‌ریزی و اجرا کرد».

وی ضمن تقدیر از ترامپ گفت که رئیس‌جمهور آمریکا «به دلیل اقدام قاطعانه، مقتدرانه و سریع، شایسته قدردانی است. اسرائیل کاملاً در مبارزه به حق آمریکا برای امنیت، صلح و دفاع از خود، در کنار این کشور ایستاده است».

بر اساس این گزارش، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، نشست امروز (یکشنبه) را که برای بررسی تأثیر شهادت سپهبد سلیمانی برنامه‌ریزی شده بود، به دوشنبه بعدازظهر موکول کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه هفته گذشته از ترور و شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در حمله تروریستی آمریکا در بغداد ابراز خرسندی کرد.

بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه (سوم ژانویه) ساعاتی پس از انتشار اخباری از انفجار و اصابت موشک به دو خودرو در نزدیکی فرودگاه بغداد، الحشد الشعبی عراق از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و «ابومهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق در حمله هوایی آمریکا خبر داد؛ خبری که ساعتی بعد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آن را تأیید کرد.

در بیانیه پنتاگون آمده است: «ارتش آمریکا به دستور رئیس‌جمهور با کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام دفاعی قاطعی برای حراست از پرسنل آمریکا در خارج از کشور انجام داده است.»

ترور سپهبد سلیمانی و هفت نفر دیگر واکنش‌های شدیدی را در سراسر دنیا به همراه داشت و گروههای مقاومت و مقام‌های ایران به آمریکا هشدار دادند که انتقام سختی از این جنایت واشنگتن خواهند گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان