//
کدخبر: ۲۳۵۳۶۱ //

اجتماع بزرگ تمام احزاب شیعی پاکستان مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی +پوستر

احزاب شیعی پاکستان در سوگ سردار سلیمانی ضمن اتحاد با هم در صدد تشکیل اجتماع بزرگی مقابل کنسولگری آمریکا در شهر کراچی هستند.

 اجتماع بزرگ تمام احزاب شیعی پاکستان مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی +پوستر
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت مجلس وحدت، احزاب بزرگ شیعی پاکستان از تمام حامیان خود خواستند علیه اقدام وحشیانه آمریکا در ترور سردار سلیمانی به میدان بیایند.

در پوستر منتشر شده برای این حرکت عظیم مردمی از مردم پاکستان خواسته شده امروز (یکشنبه) ساعت 3 در اعتراض به شهادت سردار سلیمانی مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی اجتماع کنند.

قرار است تظاهرات اعتراض آمیز مردم شهر کراچی به سوی کنسولگری آمریکا برگزار شود و مردم خشم خود را از اقدام شیطان بزرگ نشان دهند.

گفته می شود دولت ایالت سند تدابیر امنیتی ویژه‌ای اطراف کنسولگری آمریکا در شهر کراچی برقرار کرده است تا دیپلمات‌های آمریکایی توسط مردم خشمگین آسیب نبینند.

این درحالی است که خطر حمله به مراکز آمریکایی در دیگر شهرهای پاکستان از جمله اسلام آباد نیز وجود دارد.

«شهنشاه نقوی» روحانی برجسته شیعی به صراحت اعلام کرده است: اگر دولت نخواهد اقدام مقتضی در قبال جنگ افروزی های آمریکا داشته باشد مردم در راس اقدام کرده و مراکز آمریکایی را هدف قرار خواهند داد.

سردار قاسم سلیمانی ,

وزیر خارجه آمریکا بلافاصله پس از ترور سردار سلیمانی با «ژنرال باجوا» فرمانده ارتش پاکستان تماس گرفته و تلاش کرده بود این عملیات جنایتکارانه را توجیه کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۵۳۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان