//
کدخبر: ۲۳۳۷۲۶ //

هشدار روسیه نسبت به حمله اطلاعاتی چند کشور علیه ارتش این کشور

به گفته وزارت دفاع روسیه، هدف از حمله اطلاعاتی تضعیف اعتماد جامعه این کشور به آمادگی جنگی نیروهای مسلح آن و همچنین تضعیف تلاش‌ها برای تقویت توانمندی‌های ارتش روسیه است.

هشدار روسیه نسبت به حمله اطلاعاتی چند کشور علیه ارتش این کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

 روسلان تسالیکوف، معاون وزیر دفاع روسیه جمعه به روزنامه "کراسنایا زوزدا" گفت وزارت دفاع اطلاعاتی از آمادگی چندین کشور برای یک حمله اطلاعاتی علیه رهبری نیروهای مسلح این کشور در اختیار دارد.

او گفت: امروز ما اطلاعات موثقی داریم که برخی از کشورها از طریق رسانه‌های خاص برای بی‌اعتبار کردن سازمان‌های دولتی روسیه، سیاستمداران، چهره‌های دولتی و روزنامه‌نگاران، درگیر فعالیت‌های هماهنگ هستند. در همین زمان، ما به زودی انتظار داریم که فشار اطلاعات بر رهبری نیروهای مسلح روسیه در همه سطوح افزایش یابد.

معاون وزیر دفاع روسیه همچنین افزود، عاملان پشت این حمله قرار است از "ابزارهای کثیف جنگ اطلاعات" استفاده کنند و رهبری ارتش روسیه آماده است تا با "کار صادقانه و شفاف" مقابله کند. او همچنین در مورد چگونگی تبدیل اطلاعات به "سلاح قدرتمند در دستان مناسب و با منابع کافی" توضیح داد.

پیش از این، نیروهای مسلح روسیه اعلام کردند هفته گذشته ۳۴ فروند جنگنده خارجی را که مشغول فعالیت‌های شناسایی بودند نزدیک به حریم هوایی روسیه شناسایی کرده‌اند. والری گراسیموف، رئیس ستاد کل روسیه همچنین در اوایل این ماه خاطرنشان کرد: فشارهای بی‌سابقه سیاسی، اقتصادی و اطلاعاتی بر کشورهایی که سعی می‌کنند همچون روسیه یک سیاست مستقل را دنبال کنند، اعمال می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۷۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان