//
کدخبر: ۲۳۳۱۴۵ //

آلمان: ۱۱ پناهجو در کانتینر یخچالی یک تریلی پیدا شدند

پلیس آلمان از کشف ۱۱ پناهجو در کانتینر یخچالی در یک تریلی خبر داد.

آلمان: ۱۱ پناهجو در کانتینر یخچالی یک تریلی پیدا شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از یورونیوز، پلیس آلمان اعلام کرد ۱۱ مهاجر که درون کانتینر یخچالی یک تریلی مخفی شده بودند را در بزرگراهی در ایالت باواریای این کشور یافته است.

بر اساس اعلام مقامات پلیس، این مهاجران که همگی افغانستانی هستند بین ۱۴ تا ۳۱ سال دارند و ظاهراً در صربستان سوار این تریلی شده‌اند. سردخانهٔ متحرک این تریلی که از ترکیه به بروکسل می‌رفته مملو از میوه بوده است. رانندهٔ تریلی که در نزدیکی مرز اتریش در ایستگاهی بین‌راهی توقف می‌کند؛ متوجه صداهایی می‌شود شبیه ضربه‌هایی که از داخل به بدنهٔ کانتینر می‌خورد. پلیس از راه می‌رسد و با گشودن درهای یخچال کانتینر مهاجران جوان را پیدا می‌کند. جوانان مهاجر مدعی می‌شوند که در راه مشکل تنفسی پیدا کرده‌اند.

بنا بر اعلام پلیس، رانندهٔ کامیون مدارکی ارائه کرده است که اثبات می‌کند از حضور مهاجران در وسیلهٔ نقلیهٔ خود بی‌خبر بوده است.

این در حالیست که در ماه اکتبر سال جاری نیز اجساد ۳۹ مهاجر چینی در کامیونی در لندن پیدا شد و مقامات بروکسل اعلام کردند که قربانیان این تریلی، پیش از رسیدن به بریتانیا و حین عبور از بندر زیبروگهٔ بلژیک، در دمای منفی ۲۵ درجه در کانتینر محبوس شده بوده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۳۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان