//
کدخبر: ۲۳۰۵۹۴ //

اعلام آمادگی آفکام برای رسیدگی به شکایت ایران از رسانه‌های معاند فارسی‌زبان

سفیر کشورمان در لندن در پیامی توئیتری از اعلام آمادگی نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس (آفکام) برای رسیدگی به شکایت جمهوری اسلامی ایران از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان خبر داد.

اعلام آمادگی آفکام برای رسیدگی به شکایت ایران از رسانه‌های معاند فارسی‌زبان
به گزارش فرتاک نیوز،

 حمید بعیدی‌نژاد سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن شامگاه چهارشنبه در پیامی توئیتری اعلام کرد نهاد نظارت بر رسانه‌های تصویری انگلیس آمادگی خود را برای بررسی شکایت جمهوری اسلامی ایران از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان ابراز داشته است.

حمید بعیدی‌نژاد در این پیام توئیتری نوشت: «آفکام، نهاد نظارت بر رسانه های تصویری انگلیس، در پاسخ به شکایت ج.ا.ایران علیه شبکه های معاند، ضمن تایید دریافت شکایت ایران، آمادگی خود را برای بررسی این شکایت بمحض دریافت برنامه های مشخص مورد شکایت اعلام نمود. همزمان شکایت علیه BBC فارسی نیز از طریق شبکه جهانی BBC در جریان است.»

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن روز اول آذرماه در نامه‌ای رسمی به نهاد نظارت بر شبکه‌های تصویری در انگلیس (آفکام)، از شبکه‌های معاند فارسی‌زبان همچون BBCفارسی، ایران اینترنشنال و من‌و‌تو، به‌علت تحریف مغرضانه تحولات اخیر ایران و دعوت به خشونت گسترده علیه نهادهای مدنی ایران شکایت کرده و خواستار اجرای قانون نسبت به آنها شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان