//
کدخبر: ۲۲۸۰۲۸ //

اعتراف تلویحی سفیر عربستان به دست داشتن در آتش زدن کنسولگری ایران در نجف

اسامه نقلی" سفیر عربستان در مصر پنجشنبه شب اعتراف کرد که آتش گرفتن کنسولگری ایران در نجف، تنها برخی از عواقب آتش‌گرفتن سفارت سعودی در تهران است.

اعتراف تلویحی سفیر عربستان به دست داشتن در آتش زدن کنسولگری ایران در نجف
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش روزنامه أنباء الیوم مصر، نقلی مدعی شد: آن چه که شب گذشته در نجف روی داد، تنها برخی از اقداماتی است که ایران دست به آن زده است.

وی با تهدید ایران گفت: مسؤولان ایرانی باید انتظار پاسخ‌های بیشتری را داشته باشند، چرا که حوادث آتی نسبت به حوادث کنونی آسانتر نخواهد بود.

همزمان نیز چهارشنبه شب، آتش‌زدن ساختمان کنسولگری ایران در نجف اشرف به صورت مستقیم و زنده از شبکه العربیه وابسته به عربستان سعودی پخش می‌شد.

 شهر نجف اشرف برای دومین شب پیاپی شاهد ناآرامی است و گروه های خشونت‌طلب در حال حاضر  در داخل شهر پرسه می‌زنند و با بستن خیابان‌ها، آتش زدن تایرها، جوی از ارعاب و ترس را در این شهر ایجاد کرده‌اند.

در عین حال نیروهای امنیتی تدابیر امنیتی را در بخش قدیمی شهر که مرقد مطهر امیرمومنان علی (ع) و بیت آیت الله سید علی سیستانی واقع است، تشدید کرده‌اند.

گروه‌های خشونت طلب شب گذشته ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را در نجف اشرف به آتش کشیدند که با محکومیت شدید وزارت امور خارجه عراق روبرو شد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۸۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان