//
کدخبر: ۲۲۶۱۶۲ //

پاکستان تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد

وزارت امور خارجه پاکستان روز جمعه شهادت فلسطینی های بی دفاع و مظلوم درپی تهاجم نیروهای رژیم اشغالگر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم کرد.

پاکستان تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

وزارت امور خارجه پاکستان با صدور بیانیه ای افزود:حملات نظامی صهیونیست ها علیه فلسطینیان مغایر با حقوق بشردوستانه و قوانین بین المللی است.

در این بیانیه از جامعه جهانی خواسته شده تا به وظیفه خود عمل کرده و با تهاجم اخیر رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین برخورد کند.

در ادامه بیانیه وزارت امور خارجه وزارت امور خارجه پاکستان آمده است،اسلام آباد تشکیل کشور آزاد و مستقل فلسطین براساس توافق های بین المللی و مطابق با مرزهای پیش از سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف را راه حل اصلی حل مسئله فلسطین می داند.

حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه از روز سه‌ شنبه گذشته آغاز شد. در پی حمله جنگنده‌ های این رژیم به ساختمانی در شرق غزه، "بهاء ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی و همسرش به همراه شماری از فلسطینیان به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز در گزارشی شمار شهدای فلسطینی در حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه را ۳۴ نفر و تعداد زخمی‌ها را ۱۰۰ تن اعلام کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۱۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان