//
کدخبر: ۲۲۳۷۹۶ //

ارتش آمریکا بار دیگر به استان رقه در سوریه بازگشتند

خبرگزاری "آناتولی" امروز (یکشنبه) گزارش داد که نیروهای آمریکایی که شمال سوریه را ترک کرده بودند به پایگاه خود در استان "رقه" این کشور بازگشتند.

ارتش آمریکا بار دیگر به استان رقه در سوریه بازگشتند
به گزارش فرتاک نیوز،

این خبرگزاری افزود که نیروهای ارتش آمریکا پس از بازگشت به پایگاه خود در "عین العرب"، در ادامه بار دیگر در پایگاهی که این کشور در رقه تاسیس کرده بودند، بازگشتند.

به گزارش این خبرگزاری، نیروهای آمریکایی که پیشتر پایگاهی در غرب استان رقه در شمال سوریه را تخلیه کرده بودند، به منطقه بازگشته و به تعمیر پایگاه پرداخته اند.

آناتولی نوشت: کاروان ۲۵ تا ۳۰ نفره ارتش آمریکا همراه با وسایل نقلیه و زرهی و همچنین تجهیزات مین‌روبی با عبور از استان "حسکه" در شمال شرقی سوریه به پایگاه "الجزره" در غرب رقه رسید.

به نوشته آناتولی، پنجاه دستگاه خودرو زرهی و تعداد زیادی کامیون با پلاک عراق با عبور از "بزرگراه M۴ " در شمال سوریه وارد منطقه صرین در جنوب عین‌العرب شدند.

این خودروها با بازگشت به پایگاه پیشین خود در منطقه "سیلو" در آنجا مستقر شده‌اند. نظامیان آمریکایی به بازسازی این پایگاه که پیشتر آن را تخلیه و تخریب کرده‌ بودند، پرداختند.

خبرگزاری آناتولی دیروز نیز اعلام کرد که تعداد کمی از نیروهای آمریکایی وارد منطقه "صرین" شده‌اند. در نزدیکی منطقه صرین واقع در فاصله ۳۰ کیلومتری از مرز ترکیه پایگاه‌های متعلق به آمریکا قرار دارند.

ارتش آمریکا همچنین گشت‌زنی‌های خود در مناطق نفتی شمال شرقی سوریه را مجددا آغاز کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۳۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان