//
کدخبر: ۲۲۱۰۴۵ //

اردوغان: با تروریستها توافق نکردیم/ از احدی اجازه نمی‌گیریم

رئیس‌جمهوری ترکیه با اشاره به اینکه اگر توافق با آمریکا اجرایی نشود پس از مهلت ۱۲۰ ساعته حمله را از سر خواهد گرفت، اعلام کرد: آمریکا این‌بار به قول‌های خود پایبند باشند.

اردوغان: با تروریستها توافق نکردیم/ از احدی اجازه نمی‌گیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهوری ترکیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: وقتی بقای کشور و ملت‌مان مطرح است، لزومی ندارد از کسی اجازه بگیریم.

رئیس‌جمهوری ترکیه در این باره ادامه داد: انتظار داریم آمریکا این‌بار به قول‌های خود پایبند باشند. ترکیه دیگر ترکیه ۱۷ سال پیش نیست؛ اهداف و رویاهای کشور را محقق خواهیم ساخت.

اردوغان بی‌اشاره به نقض منشور ملل متحد در حمله به بخشی از خاک یک کشور مستقل بدون کسب مجوز از دولت قانونی دمشق ادعا کرد: با عملیات چشمه صلح یک بار دیگر تسلیم ناپذیر بودن کشورمان را نشان دادیم! تنها طی ۹ روز ۷۶۵ تروریست از جمله سرکرده‌‎های آنها را از پای درآوردیم و منطقه‌ای به وسعت ۱۵۰۰ کیلومتر را از ظلم گروه تروریستی نجات دادیم.

وی درباره توافق توقف درگیری در شمال سوریه با کردها نیز گفت: ما نه با گروه تروریستی بلکه با آمریکا توافق کردیم. برخی می‌خواهند اصل قضیه را منحرف کنند اما چنین چیزی وجود ندارد. (توافق با آمریکا) اگر اجرایی شود، چه بهتر؛ اما اگر نشد، پس از پایان مهلت ۱۲۰ ساعته به عملیات خود ادامه می‌دهیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۱۰۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان