//
کدخبر: ۲۲۰۹۸۳ //

چهارمین روز اعتراضات لبنان

مردم لبنان همچنان در چهارمین روز متوالی از تظاهرات‌ها به اعتراضات خود در مناطق مختلف کشور ادامه می‌دهند.

 چهارمین روز اعتراضات لبنان
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری العهد، معترضان خواستار باز شدن همه راه‌ها شدند تا همه بتوانند به میدان‌های تجمع رسیده و برای یک تظاهرات مرکزی به میدان ریاض الصلح بروند.

در جنوب نیز تظاهرات‌کنندگان در میان استقرار ارتش لبنان که شروع به گشت‌زنی در اطراف و داخل خیابان‌های این شهر کرده٬ تظاهرات خود را در شهر صور آغاز کردند.

همچنین در صیدا بسته‌شدن چهارراه ایلیا از همه جهت‌ها ادامه دارد و جاده صیدا نیز با موانع بسته خواهد شد.

در طرف دیگر گروهی از جوانان در منطقه دامور صبح امروز در بزرگراه ساحلی میان جنوب و بیروت شروع به تظاهرات کردند. آنها بعد از اینکه یک خط بزرگراه را برای رسیدن مردم به بیروت باز گذاشتند٬ به ماشین‌هایی که به سمت پایتخت می‌رفتند گل سرخ دادند.

اما در شمال٬ گروهی از جوانان در منطقه ارده٬ پس از اینکه در وسط راه یک چادر ضخیم به طول ده متر زدند٬ بزرگراه منتهی به شهر طرابلس به ضنیه را به طور کامل بستند. معترضان در داخل این چادر اعلام کردند که این بزرگراه تا زمان تحقق مطالبات ملت لبنان باز نخواهد شد.

در عکار نیز تعدادی از شهروندان٬ به منظور آماده‌سازی برای شروع تظاهرات در مناطق مختلف عکاریه٬ اقدام به تمیز کردن میدان عبده کردند.

در بقاع٬ جاده بین‌المللی از منطقه لیلیه به مناطق نبی‌عثمان و العین و جدیده الفاکهه و الزیتون و راس بعلبک در بقاع شمالی بسته شده است. در این میان به تظاهرات‌کنندگان اجازه داده شد تا در سایه حضور ارتش و نیروهای امنیتی٬ در میدان شهرک اللبوه حرکت کنند.

در همین راستا اتحادیه بانک‌ها از تعطیلی روز دوشنبه بانک‌ها به دلیل ادامه تظاهرات مردمی لبنان در چندین منطقه٬ خبرداده و ابراز امیدواری کرد که در سایه تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مسئولان مختلف٬ فورا آرامش و استقرار به لبنان بازگشته زندگی عادی در این کشور از سر گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۰۹۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان