//
کدخبر: ۲۱۹۲۹۴ //

سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا از سمتش کناره‌گرفت

رئیس‌جمهوری آمریکا از کناره‌گیری سرپرست وزارت امنیت داخلی این کشور خبر داد.

سرپرست وزارت امنیت داخلی آمریکا از سمتش کناره‌گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

دونالد ترامپ در این باره در توئیتی نوشت: کوین مک‌الینان به‌عنوان سرپرست وزارت امنیت داخلی کار برجسته‌ای انجام داده است.

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به سابقه همکاری خود با مک‌الینان اعلام کرد: کوین اکنون پس از سال‌های متمادی حضور در دولت، می‌خواهد زمان بیشتری را با خانواده‌اش بگذراند و به بخش خصوصی برود.

ترامپ نوشت: هفته آینده سرپرست جدید وزارت امنیت داخلی را معرفی خواهم کرد. نامزدهای شگفت‌انگیزی وجود دارند!

بر اساس گزارش نیویورک‌تایمز، مک‌الینان، سرپرستی وزارت امنیت داخلی آمریکا را حدود شش ماه پیش بر عهده گرفته بود. او چهارمین فردی بود که ترامپ از آغاز ریاست‌جمهوری خود تاکنون به عنوان عالی‌ترین مقام وزارت امنیت داخلی آمریکا منصوب کرده بود.

در دوره کوتاه خدمت مک‌الینان، دولت ترامپ تلاش‌ها برای مهاز سرازیر شدن جمعی مهاجران از هندوراس، گوآتمالا و السالوادور به کشور آمریکا را گسترش داد، حال چه از طریق درخواست از مکزیک برای مانع‌تراشی در عبور آنها یا درخواست از مهاجران برای درج درخواست پناهندگی در اولین کشوری که واردش می‌شوند، یعنی یا گوآتمالا یا مکزیک.

ماک‌الینان در توییتر نوشت: از رئیس‌جمهوری برای دادن این فرصت برای خدمت در کنار مردان و زنان در وزارت امنیت داخلی تشکر می‌کنم.

وی افزود: با حمایتی که ترامپ طی شش ماه گذشته صورت داد ما پیشرفت خوبی در روند کاهش بحران امنیت مرزی و بحران انسانی که امسال با آن مواجه بودیم محقق کردیم و این پیشرفت از طریق کاهش فرایند عبور غیرقانونی، مشارکت با دولت‌های منطقه برای مقابله با قاچاقچیان انسان، حل و فصل ریشه‌های مهاجرت و ارائه منابع حمایتی بیشتر در مرزها فراهم شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۹۲۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان