//
کدخبر: ۲۱۸۶۱۱ //
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در بازدید از خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس»:

شبکه های برون مرزی ایران همچون نوری در تاریکی فضای رسانه ای جهان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در بازدید از خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» معاونت برون مرزی صداوسیما، بر رسالت رسانه ملی به ویژه شبکه ها و خبرگزاری « ایران پرس» معاونت برون مرزی رسانه ملی درخصوص اطلاع رسانی شفاف و دقیق رویدادها تاکبد کرد و این رسانه ها را همچون «نوری در تاریکی» فضای رسانه های جهان توصیف کرد.

شبکه های برون مرزی ایران همچون نوری در تاریکی فضای رسانه ای جهان
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدعباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در این دیدار ابراز کرد: در شرایطی که دیگر رسانه در غرب و آمریکا بسیاری از حقایق را سانسور خبری و یا کتمان می کنند، حضور شبکه هایی که بتوانند با روشنگری، افکار عمومی جهان را با حقایق و عینیت هر رویدادی آگاه کنند، بسیار بااهمیت است.

وی حرکت رسانه های برون مرزی رسانه ملی را همچون «نوری در تاریکی» خواند و از فعالیت شبکه های رادیویی و تلویزیونی معاونت برون مرزی و خبرگزاری «ایران پرس» در این بخش از سازمان صداوسیما استقبال کرد.

موسوی طی بازدیدی از خبرگزاری «ایران پرس» از نزدیک با فعالیت های این خبرگزاری و عملکرد این مجموعه آشنا شد و در جریان مهم ترین و آخرین دستاوردهای این خبرگزاری قرار گرفت.

خبرگزاری بین المللی تصویری «ایران پرس» با هدف ارائه تصاویر خبری و اطلاع رسانی به خبرگزاری های مهم دنیا، پس از چندین ماه فعالیت آزمایشی، کار خود را از 27 فروردین سال جاری به طور رسمی آغاز کرد.

این خبرگزاری که نخستین خبرگزاری تصویری بین المللی در صداوسیما و ایران است، از سال گذشته، پخش ماهواره‌ای آزمایشی خود را به صورت 24 ساعته شروع کرده و آخرین تصاویر خبری را به صورت زنده و گزارش‌های تولیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

«ایران پرس» برای اولین بار در ایران دارای خط مستقیم ارائه تصاویر خبری از سراسر ایران و نیز کشورهای منطقه به مشتریان خاص خود یعنی خبرگزاری‌ها، شبکه‌های خبری و رسانه‌های مهم بین المللی است.

هم اکنون بیش از 70 خبرنگار آزاد از 23 کشور در حال همکاری با خبرگزاری بین‌المللی تصویری «ایران پرس» هستند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان