//
کدخبر: ۲۱۸۴۰۶ //

گروه فلسطینی: عادی‌سازی روابط با اسرائیل به بهانه ورزش را نمی‌پذیریم

«جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» بازی تیم فوتبال عربستان سعودی و فلسطین در سرزمین اشغالی را محکوم کرد و آن را در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست.

گروه فلسطینی: عادی‌سازی روابط با اسرائیل به بهانه ورزش را نمی‌پذیریم
به گزارش فرتاک نیوز،

 گروه فلسطینی «جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» امروز (دوشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازی فوتبال میان تیم ملی عربستان سعودی و فلسطین در رام‌الله، در راستای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

به نوشته پایگاه خبری العهد، این گروه فلسطینی بازی مذکور را که در تاریخ ۱۵ اکتبر (۲۳ مهر) در رام‌الله برگزار خواهد شد تبلیغ سیاست عربستان سعودی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی دانست و تأکید کرد: در زمانی که رژیم صهیونیستی مانع ورود ورزشکاران و تیم‌های غزه به کرانه باختری می‌شود، مجوز ورود تیم ملی عربستان نشان از هدف این رژیم برای عادی‌سازی روابط با کشورهای عربی دارد.

«جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» همچنین گفت که تشکیلات خودگردان نیز با دعوت از تیم ملی عربستان برای بازی فوتبال در رام‌الله نشان داد که در جهت ادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارد.

این گروه فلسطینی تأکید کرد که رخدادهای ورزشی باید در جهت همبستگی مردم فلسطین با مردم یمن و در مقابله با عادی‌سازی روابط صورت گیرد و تمامی ورزشکاران فلسطینی و عربی و باشگاههای ورزشی عربی باید مواضع خود را علیه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اعلام کنند.

شنبه هفته گذشته، فدراسیون فوتبال عربستان سعودی اعلام کرد که دعوت «محمود عباس» برای برگزاری بازی فوتبال در شهر رام الله با تیم ملی فلسطین را در چارچوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قبول کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۸۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان