//
کدخبر: ۲۱۴۴۲۹ //

السیسی به افشای رسوایی‌های جنسی‌اش تهدید شد

یک افسر جدا شده از ارتش مصر از وجود مدارکی از رسوایی‌های جنسی عبدالفتاح السیسی خبر داد و گفت که در صورت عدم کناره‌گیری او منتشر خواهد شد.

السیسی به افشای رسوایی‌های جنسی‌اش تهدید شد
به گزارش فرتاک نیوز،

پس از افشاگری‌های فردی به نام «محمد علی» علیه ارتش و رئیس‌جمهور مصر که در یک هفته اخیر فضای سیاسی مصر را تحت‌الشعاع قرار داده، یک افسر جدا شده از ارتش نیز مدعی وجود مدارک دیگر علیه السیسی شد.

به نوشته پایگاه خبری عربی۲۱، او با انتشار ویدئویی در حالی که روی خود را پوشانده بود، مدعی شد که «محمد علی» مدارک موثقی از رسوایی‌های جنسی عبدالفتاح السیسی در دست دارد که در صورت عدم کناره‌گیری او، منتشر خواهد کرد. او گفت که مدارک مدنظر شامل ویدئوها، تصاویر و فایل‌های صوتی روابط السیسی با همسران فرماندهان ارتش و هنرمندان است.

این افسر سابق ارتش مصر همچنین گفت که «محمد علی» ارتباط قوی با برخی مسئولان حکومتی دارد که به شدت از او حمایت می‌کنند و اطلاعاتی از السیسی در اختیار او قرار داده‌اند و به همین دلیل است که «محمد علی» با اطمینان سخن می‌گوید و آمرانه از السیسی می‌خواهد تا کنار رود.

به ادعای وی سازمان کل اطلاعات مصر و برخی نهادهای حاکمیتی نیز این مدارک را در اختیار دارند.

 

در ادامه این ویدئو آمده است که اکنون سه جریان در مصر برای رسیدن به قدرت تلاش می‌کنند؛ جریان اول تیم السیسی است که سعی می‌کند در مسند قدرت باقی بماند و جریان سوم «محمد علی» است که طرفدارانی در داخل ارتش و سازمان کل اطلاعات دارد. جریان سوم نیز «وائل غنیم» است که حمایت و پشتیبانی سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را با خود دارد.

این افسر سابق ارتش مصر همچنین از رقابت میان سازمان اطلاعات مصر با سازمان اطلاعات ارتش خبر داد و گفت که این السیسی بود که ژنرال «عمر سلیمان» (رئیس اسبق سازمان اطلاعات مصر) را کشت و ۹۵ تن از مسئولان سازمان را برکنار و برخی از آنها را به قتل رساند و از این رو در میان دو سازمان اظلاعاتی مذبور بحث خونخواهی نیز مطرح است.

در یک هفته گذشته افشاگری‌های یک تاجر و بازیگر مصری که می‌گوید ۱۵ سال با ارتش این کشور همکاری کرده، جنجال سیاسی در مصر به راه انداخته است. او که از اسپانیا ویدئوهای خود را منتشر می‌کند، از السیسی خواسته بود تا امروز (پنجشنبه) استعفا دهد و در غیر این صورت مردم روز جمعه علیه او به خیابان‌ها خواهند آمد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان