//
کدخبر: ۲۱۳۳۸۶ //

انتقاد ترامپ از دموکرات‌ها به دلیل نحوه رفتار با قاضی دیوان عالی آمریکا

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا روز یکشنبه دموکرات ها را متهم کرد که تلاش می‌کنند با تهدید و ترساندن «برت کاوانا» قاضی دیوان عالی این کشور، وی را به فردی لیبرال تبدیل کنند.

انتقاد ترامپ از دموکرات‌ها به دلیل نحوه رفتار با قاضی دیوان عالی آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: اکنون دموکرات های چپ رادیکال و شریک شان رسانه «لیم استریم»، بار دیگر برای برت کاوانا نقشه دارند و با صدای بلند به واژه محبوبشان یعنی استیضاح اشاره می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این توییت آورد: وی (کاوانا)، فردی بی گناه است که بسیار بد با او رفتار شده است. در موردش دروغ پردازی می شود. آنها می خواهند با ترس و تهدید او را لیبرال کنند.

رسانه های "لیم استریم" به گزارشگران خبری اطلاق می شود که صرفاً به این مساله می پردازند که دولت فدرال به چه نحو قانون اساسی آمریکا را زیر پا می گذارد.

ترامپ درحالی این توییت را منتشر کرد که روزنامه نیویورک تایمز به تازگی گزارش داد یک همکلاسی سابق کاوانا گفته که شاهد رفتار ناشایست کاوانا با یک زن، بدون رضایت آن زن بوده است.

نیویورک تایمز در این گزارش یادآور شد که این اتهام جدید که قبلا رسانه ای نشده بود، در جریان جلسه احراز رای اعتماد برای کاوانا در سال گذشته، به اداره پلیس آمریکا (اف بی آی) گزارش شد، اما اف بی آی به آن ترتیب اثری نداد.

ترامپ همچنین روز یکشنبه در توییت دیگری با توصیه به قاضی دیوان عالی برای شکایت کردن، نوشت: وزارت دادگستری باید به کمک وی آید. دروغ های گفته شده در مورد وی، غیرقابل باور است. اتهاماتی کذب بدون تهمت زنی متقابل. کی این روند متوقف می شود؟ آنها تلاش می کنند بر نظریات وی تاثیر گذارند. نمی توان گذاشت این اتفاق بیفتد.

قاضی کاوانا از سوی دو زن به آزار جنسی متهم شده است. وی همه اتهام های وارده به خود را رد کرده و این اتهام ها را برخوردار از انگیزه سیاسی دانسته است.

وی همچنین از پاسخگویی به روزنامه نیویورک تایمز در مورد اتهام جدید وارده به خود، خودداری کرده است.

در حالی که بیش از سه سال از آغاز ریاست جمهوری ترامپ می گذرد، روزی نبوده که درمورد فساد مالی و جنسی وی و افراد منتخبش در مناصب حساس، مطلبی در رسانه ها منتشر نشده باشد.

بر اساس قانون اساسی آمریکا، رئیس جمهوری حق دریافت هیچ پولی از دولت های خارجی را ندارد. اما اسناد و مدارک ارائه شده در دادگاه های آمریکا، دریافت های مالی ترامپ از دولت های خارجی را تائید می کند.

ترامپ اولین رئیس‌جمهوری آمریکا است که از ارائه اسناد مالیاتی خود به صورت داوطلبانه خودداری می‌کند. به جز وی، تمام روسای جمهوری آمریکا از زمان ریچارد نیکسون، اظهارنامه مالیاتی شان را منتشر کرده اند.

در زمینه فساد اخلاقی نیز بر کسی پوشیده نیست که رئیس جمهوری آمریکا دچار ابتذال اخلاقی است. تعدادی از بازیگران زن و مدل های آمریکایی از وی به دادگاه شکایت کرده و گفته اند که به آنها برای سکوت درمورد ارتباط جنسی با ترامپ حق السکوت داده شده است.

اما این گونه رسوایی ها فقط محدود به شخص رئیس جمهوری آمریکا نیست، بلکه منصوبین او نیز دارای پرونده های فساد اخلاقی و مالی هستند. برای نمونه قاضی کاوانا متهم به آزار جنسی است. «مایکل کوهن» وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا نیز چندی پیش به جرایم متعدد خود از جمله فرار مالیاتی و تقلب بانکی اعتراف کرد. وکیل سابق رئیس جمهوری آمریکا اعتراف کرد که در کمپین انتخاباتی ترامپ برای پیروز شدن او، به چند نفر از جمله زنان هرزه مبالغی را به صورت غیرقانونی پرداخت کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۳۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان