//
کدخبر: ۲۱۲۱۸۳ //
نصرالله:

مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده و امام خامنه ای را تنها نمی گذاریم

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: به امام خامنه ای می گوئیم که ای فرزند حسین (ع) در مقابل امریکا و اسرائیل شما را تنها نمی گذاریم.

مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده و امام خامنه ای را تنها نمی گذاریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سید حسن نصرالله دوشنبه شب در سخنرانی خود به مناسبت تاسوعای حسینی در میدان عاشورا در منطقه الجاموس واقع در ضاحیه جنوبی بیروت، افزود: به دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو می گوئیم نه تحریم ، نه فقر و گرسنگی در عزم و اراده ما خللی وارد نمی کند.

وی افزود: امروز امام خامنه ای رهبر اردوگاه ما و جمهوری اسلامی ایران مرکز این اردوگاه است که آمریکا می کوشد آن را تحت تحریم و محاصره قرار دهد؛ ما وارد نبرد بزرگی شده ایم که آمریکا و اسرائیل در تلاش برای به محاصره درآوردن اردوگاه ما هستند.

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنان امشب خود با اشاره به واقعه کربلا و رشادت و تدبیر و شکیبایی حضرت زینب و وفاداری یاران امام حسین (ع) گفت: نبرد کربلا تکرار می شود، یا باید با حسین (ع) بود یا با یزید.

وی تصریح کرد: من و شما با وجود تمام تهدیدها  و خطرها از جمله تهدید به گرسنه نگاه داشتن و تشدید تحریم ها، عزم خود را برای گام نهادن در مسیر امام حسین (ع) جزم کرده ایم و امشب و فردا به ترامپ و آمریکایی ها و نتانیاهو و صهیونیست ها و نیز همه توطئه گران خواهیم گفت، امکان ندارد در عقیده و اراده ما خللی وارد شود و خواهیم گفت ای فرزند حسین (ع) اگر هزار بار کشته شده و دوباره زنده شویم تو را تنها نخواهیم گذاشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان