//
کدخبر: ۲۱۲۱۶۱ //

شیخ نعیم قاسم: توان تسلیحاتی خود را به حداکثر می رسانیم

شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان با تاکید بر اینکه مسئولیت شرعی ما ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: تسلیحات، آمادگی و توانمندی های خود را به بیشترین حد ممکن افزایش خواهیم داد.

شیخ نعیم قاسم: توان تسلیحاتی خود را به حداکثر می رسانیم

شیخ نعیم قاسم در سخنرانی شب تاسوعا در بیروت اظهار داشت: تا زمانی که رژیم صهیونیستی تهدید به شمار می آید و سرزمین ما را اشغال کرده باشد، نبرد با آن ادامه دارد، از همین رو حتی اگر جنگ در آینده ای نزدیک وجود نداشته باشد و نشانی از آن نیز دیده نشود، ما کاملا آماده هستیم.

وی تاکید کرد: آمریکا امروز با سلطه جویی به دنبال تحمیل سیاست و فرهنگ خود بر جهان است و با سلطه بر نهادهای بین الملی از جمله سازمان ملل و کنفرانس های بین المللی، رژیم صهیونیستی را مورد حمایت خود قرار داده و همه را به این سمت فرا می خواند.

شیخ نعیم قاسم ادامه داد: رژیم صهیونیستی دست پرورده آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای بزرگ است و ابزار کوچکی در اختیار آمریکا به شمار می آید و در سال ۲۰۰۶ آمریکا دستور جنگ علیه لبنان و حزب الله را داد در حالی که «ایهود اولمرت» نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ نبود یا دست کم در نظر داشت برای آمادگی بیشتر چند ماه آن را به تاخیر بیندازد، اما آمریکا منافع خود را در به راه انداختن جنگ دید که الحمدلله در آن شکست خورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با دروغگو خواندن «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: همه اسرائیلی ها رهبر خود را دروغگو و سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله را انسانی صادق می دانند از همین رو کسی نمی تواند واقعیت های را که سید حسن نصرالله به زبان می آورد و وعده هایی را که می دهد تکذیب کند؛ این پیروزی و توفیق بزرگی است.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۲۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان