//
کدخبر: ۲۰۲۷۷۰ //

واکنش ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران

رئیس جمهور آمریکا در واکنش به دستگیری جاسوسان تربیت‌یافته سازمان سیا در ایران آن را "خبر کذب" خواند.

واکنش ترامپ به خبر دستگیری جاسوسان سیا در ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

 دونالد  ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واکنش به متلاشی شدن شبکه جاسوسی سیا در ایران در صفحه توییترش نوشت: خبر این که ایران جاسوسان سیا را دستگیر کرده است، کاملا کذب است. حقیقت ندارد. فقط دروغ‌های بیشتر و پروپگاندا -مانند ساقط شدن پهپادشان- از سوی یک حکومت مذهبی است که به طور بدی در حال شکست خوردن بوده و هیچ ایده‌ای برای این که چه کار می‌کند ندارد.

وی در ادامه مدعی شد: اقتصاد آن‌ها مرده است و بدتر نیز خواهد شد. ایران یک آشفتگی کامل است!

این ادعای رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح می‌شود که مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات با ارائه مستندات صبح دوشنبه در نشستی خبری که در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اعلام کرد که معاونت ضد جاسوسی وزارت اطلاعات در تاریخ ۲۸ خرداد سال جاری موفق به انهدام یک شبکه جاسوسی مرتبط با سازمان اطلاعاتی آمریکا شده است.

وی از شناسایی و دستگیری ۱۷ جاسوس تربیت یافته سازمان اطلاعاتی آمریکا (سیا) در داخل کشور خبر داد و گفت: احکام این جاسوسان صادر شده و برخی به عنوان مفسد فی‌الارض اعدام می‌شوند.

مدیرکل ضد جاسوسی وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: جاسوس‌های شناسایی شده شامل شاغلین مراکز حساس و حیاتی، همچنین بخش خصوصی مرتبط با این مراکز هستند که به عنوان پیمانکار یا مشاور در حال فعالیت بوده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۲۷۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان