//
کدخبر: ۱۹۹۴۲۹ //

حشد شعبی قانون خدمت و بازنشستگی خود را تدوین کرد

یکی از مسئولان حشد شعبی عراق از تدوین قانونی در خصوص خدمت و بازنشستگی نیروهای حشد شعبی خبر داد که شامل تمامی نکات مطرح شده در دستور صادر شده از سوی فرمانده کل نیروهای مسلح این کشور می‌شود.

حشد شعبی قانون خدمت و بازنشستگی خود را تدوین کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از سایت شبکه تلویزیونی سومریه نیوز عراق، مرکز اطلاع‌رسانی حشد شعبی عراق در بیانیه‌ای به نقل از نعمة الکوفی، معاون اجرایی نائب رئیس این هیئت اعلام کرد، در حکمی که از سوی عادل عبدالمهدی، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق صادر شد، ساختار حشد شعبی از جمله تیپ‌ها، گروه‌ها و سلسله مراتب مالی تثبیت شد و بر اساس این دستور، حشد شعبی شریک و مشابه سایر هیئت‌ها در نیروهای مسلح قرار گرفت.

این مسئول حشد شعبی عراق گفت: حشد شعبی قانون خدمت و بازنشستگی را با توجه به محتوای دستور فرمانده کل نیروهای مسلح تدوین کرده است، به نحوی که حشد شعبی بخشی از نیروهای مسلح شده و شریک مهمی در امر دفاع از عراق تحت فرمان فرماندهی کل باشد.

در همین حال،‌ نصر الشمری، سخنگوی جنبش النجباء با اشاره به شایعه‌هایی که رسانه‌ها درباره سرنوشت مقاومت در عراق منتشر کردند، گروه‌های مقاومت را به منزله هویت عراق خواند.

الشمری افزود: در حکم فرمانده نیروهای مسلح اشاره‌ای به ادغام حشد شعبی با ارتش نشده بود و تنها درباره فعالیت این هیئت به عنوان بخشی از نیروهای مسلح کشور مطابق با قانون تدوین شده از سوی پارلمان صحبت شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان