//
کدخبر: ۱۹۷۷۵۴ //

دستگیری چند تروریست‌ تکفیری در تونس

نیروهای امنیتی تونس در استان قصرین این کشور چند تروریست تکفیری را دستگیر کردند.

دستگیری چند تروریست‌ تکفیری در تونس
به گزارش فرتاک نیوز،

 دو حمله انتحاری پنجشنبه گذشته در پایتخت تونس رخ داد که اولین آن علیه یک خودروی پلیس بود و به کشته شدن یک نیروی پلیس منجر شد.  دومین حمله نیز در نزدیکی مقر یگان مبارزه با تروریست به وقوع پیوست. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حملات تروریستی را به عهده گرفته است. به دنبال این حملات، تدابیر امنیتی در تونس افزایش پیدا کرده است.

امام جمعه مرکز استان قصرین تونس دیروز در خطبه های نماز جمعه این شهر عملیات تروریستی اخیر در این کشور را محکوم و اعلام کرد: عناصر تروریستی از لیبی به تونس آمده اند و این همان چیزی است که قبلا به ما هشدار داده بودند.

به نوشته روزنامه تونسی " الشروق " ، منابع امنیتی تونس گفتند: عناصر تروریستی امام جمعه شهر قصرین را تهدید به قتل کردند که به دنبال آن،  ماموران با اخذ نیابت قضایی عناصر مزبور را به دلیل گرایش به سازمان های تروریستی تکفیری دستگیر کردند.

به گفته مقامات امنیتی افراد دستگیر شده تحت بازجویی قرار دارند تا کسانی که با آنان در  ارتباط هستند  شناسایی و دستگیر شوند.

مقامات امنیتی تونس به روزنامه الشروق گفتند: فردی که عملیات انتحاری اخیر علیه یگان ویژه مبارزه با تروریست را در پایتخت انجام داد " محمد امین الکحلاوی " بود. وی 28 ساله، اهل تونس و  دارای گرایش های افراطی دینی بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۷۷۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان