//
کدخبر: ۱۹۶۴۶۲ //

افشای روابط ادعایی بوریس جانسون با استیو بنن

وبسایت یک روزنامه انگلیسی فیلمی را منتشر کرده که نشان می‌دهد استراتژیست سابق رئیس جمهوری آمریکا به وزیر خارجه سابق انگلیس مشاوره می‌دهد. وزیر خارجه سابق انگلیس داشتن هرگونه ارتباطی با این استراتژیست سابق را رد کرده است.

افشای روابط ادعایی بوریس جانسون با استیو بنن
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه خبری دویچه وله، به نظر می‌رسد که بوریس جانسون، وزیر خارجه سابق انگلیس و کاندیدای پیشرو سمت نخست وزیری این کشور درباره روابطش با استیو بنن، استراتژیست ارشد سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا دروغ گفته باشد.

روزنامه آبزرور روز شنبه فیلمی را منتشر کرد که نشان می‌دهد بنن به جانسون برای یک سخنرانی مشاوره می‌دهد که کمی پس از استعفایش از سمت وزیر خارجه انگلیس در پارلمان این کشور ارائه کرد.

جانسون داشتن هرگونه ارتباط با بنن را رد می‌کند.

در فیلمی که منتشر شد، می‌توان صدای بنن را شنید در حالی که به سرمقاله روزنامه دیلی تلگراف درباره استعفای ژوئیه ۲۰۱۸ جانسون نگاه می‌اندازد و می‌گوید: امروز ما شاهد هستیم که آیا تلاش‌های بوریس جانسون به سرنگونی دولت انگلیس می‌انجامد یا نه. من تمام روز را درباره سخنرانی جانسون در پارلمان با او صحبت کردم.

استیو بنن همچنین ادامه داد، به جانسون گفته که از سخنرانی‌اش برای توصیف خروج انگلیس از اتحادیه اروپا به عنوان "روز استقلال" استفاده کند؛ موضوعی که جانسون از آن در گذشته نیز استفاده کرده بود.

این فیلم توسط آلیسون کلایمن، فیلمساز آمریکایی و برای مستندی درباره بنن با عنوان "در آستانه" تهیه شده که قرار است به زودی پخش شود. این فیلم در جریان سفر تابستان گذشته بنن به اروپا تهیه شده زمانیکه وی با چند تن از رهبران راست افراطی در اروپا دیدار داشت.

کلایمن در این فیلم از بنن درباره جانسون سوالاتی می‌پرسد و بنن می‌گوید، جانسون را در پی رفراندوم بریگزیت به خوبی می‌شناسد و وی را بابت سخنرانی‌ها و کتابش درباره وینستون چرچیل، مورد ستایش قرار داد.

به نوشته آبزرور، این دو تماس نزدیکی با یکدیگر در زمان استعفای جانسون داشتند.

یکی از سخنگوهای جانسون به آبزرور گفت: هرگونه پیشنهاد درباره تبانی جانسون یا مشورت گرفتن از بنن یا نایجل فاراژ از نقطه نظر توطئه تمام و کمال غیرمعمول است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۴۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان