//
کدخبر: ۱۹۵۱۹۰ //

انتظار می‌رود آمریکا اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه را بررسی کند

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد، دولت آمریکا احتمالا درباره اعزام نیروهای مازاد به خاورمیانه پس از حادثه‌ای که برای دو نفت‌کش در دریای عمان رخ داد، بحث و گفت‌وگو کند.

انتظار می‌رود آمریکا اعزام نیروهای بیشتر به خاورمیانه را بررسی کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان به نقل از دو مقام مطلع از گفت‌وگوها گزارش داد، انتظار می‌رود تیم امنیت ملی دولت آمریکا در هفته‌های آتی روی این موضوع بحث کند.

در این گزارش آمده است: این گفت‌وگوها بر مأموریت بازدارندگی و دفاع تمرکز می‌کند و اینکه چه نیروهای خاصی برای انجام این مأموریت مورد نیاز است.

این دو مقام گفتند که استقرار تعداد بیشتری از سیستم دفاع هوایی پاتریوت، هواپیماهای جنگنده و کشتی‌ها می‌توانند به بازدارندگی و دفاع کمک کنند.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا یکشنبه در مصاحبه‌ای مجددا مدعی شد که ایران عامل حملات روز پنج‌شنبه به دو نفت‌کش در دریای عمان بوده است؛ ادعایی واهی که تهران قویا انکار می‌کند. این دیپلمات ارشد آمریکا گفت، واشنگتن طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها شامل گزینه نظامی را برای واکنش به این حملات در دست بررسی دارد.  

پامپئو در همان روز همچنین گفت واشنگتن باید از تشدید تنش‌های کنونی با ایران جلوگیری کند. او گفت: رئیس‌جمهوری آمریکا هر آنچه لازم است برای جلوگیری از جنگ انجام داده است. ما جنگ نمی‌خواهیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان