//
کدخبر: ۱۹۲۷۳۰ //

خنثی شدن نقشه داعش برای انفجار تروریستی در دیالی عراق

طالب الموسوی فرمانده عملیات بخش "دیالی" در الحشد الشعبی از خنثی شدن نقشه داعش برای انفجار تروریستی در عید سعید فطر در این استان خبر داد.

خنثی شدن نقشه داعش برای انفجار تروریستی در دیالی عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رسانه‌های عراقی، "قطری السمرمد" یکی از فرماندهان نیروهای داوطلب عشایری در استان الأنبار عراق از کشته شدن یک سرکرده داعش و 6 تن دیگر از عناصر این گروه تروریستی در حملات هوایی ارتش عراق در غرب این استان خبر داد.

وی افزود: بر اساس اطلاعات رسیده از مخفیگاه "عبدالله الفرحان" ملقب به ابومسلم العراقی در منطقه "الجزیره" در الأنبار ، نیروهای مشترک ارتش و داوطلب عشایری عراق به تعقیب چهار تروریست داعشی که سوار بر موتورسیکلت بودند پرداخته و بعد از ورود آنها به داخل یک تونل جنگنده‌های عراقی این تونل هدف حملات هوایی قرار گرفت.

السمرمد گفت که بر اثر این حمله هوایی علاوه بر این چهار تروریست داعشی سه تروریست دیگر نیز که در تونل حضور داشتند به هلاکت رسیدند. 

خنثی شدن نقشه داعش برای انفجار تروریستی در عید سعید فطر

از سوی دیگر طالب الموسوی فرمانده عملیات بخش "دیالی" در الحشد الشعبی گفت که نیروهای داوطلب مردمی توانستند امروز چهارشنبه 6 بمب کارگذاشته شده توسط داعش برای هدف قرار دادن مراسم جشن عید سعید فطر  را خنثی کنند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق نوزدهم آذرماه سال 1396 ه.ش. آزادسازی کامل خاک این کشور از لوث داعش را اعلام کرد اما تعقیب تروریست‌های داعشی و پاکسازی کامل عراق از لوث داعش همچنان ادامه دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۷۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان