//
کدخبر: ۱۸۸۸۹۲ //
در پرس تی وی؛

واکاوی دلایل و پیامدهای یکه تازی شورشیان در بورکینافاسو

حملات نیروهای مسلح به کلیساها در بورکینافاسو و واکاوی یکه تازی شورشیان در این کشور عنوان موضوعی است که در برنامه این هفته «آفریقای امروز» (Africa Today) مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

واکاوی دلایل و پیامدهای یکه تازی شورشیان در بورکینافاسو
به گزارش فرتاک نیوز،

این برنامه ضمن مروری بر حادثه حمله افراد مسلح به کلیسایی در شمال کشور بورکینافاسو و کشته شدن  دست کم 6 نفر از جمله یک کشیش، آخرین تحولات کشور بورکینافاسو  و تاثیر این حملات بر امنیت این کشور را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه با اشاره به وقوع اقدامی مشابه این حادثه در هفته های اخیر در بورکینافاسو به واکاوی دلایل بروز چنین اتفاقاتی در بورکینافاسو و بررسی دلایل افزایش خشونت ها در این کشور خواهد پرداخت.

نقش و تاثیر دین و مذهب در بروز چنین اتفاقاتی در این کشور، واکنش دولت بورکینافاسو نسبت به این اتفاقات و نقش فرانسه در بورکینافاسو و کشته شدن دو سرباز فرانسوی در این کشور از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«آفریقای امروز» به تهیه کنندگی متیو ریچاردسون و اجرای امینا تیلور، دوشنبه 30 اردیبهشت ساعت 17:00 از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه سه شنبه ساعت 13:00 و پنجشنبه ساعت 01:00 روی آنتن خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۸۸۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان