//
کدخبر: ۱۸۶۳۰۱ //

کویت انفجار انتحاری شهرک «الصدر» بغداد را محکوم کرد

امیر کویت با ارسال نامه‌ای به رئیس‌جمهور عراق، انفجار انتحاری در شهرک «صدر» بغداد را محکوم کرد.

کویت انفجار انتحاری شهرک «الصدر» بغداد را محکوم کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

«صباح الاحمد الجابر الصباح» امیر کویت در نامه‌ای به «برهم صالح» رئیس‌جمهور عراق ضمن محکوم کردن انفجار انتحاری در شهرک «صدر»، قربانی شدن تعدادی از شهروندان عراقی در این حادثه را تسلیت گفت.

امیر کویت بر ایستادگی کشورش در کنار عراق و حمایت از تمامی اقدامات این کشور برای حفظ امنیت و ثبات کشور تأکید کرد و برای زخمی‌های این حادثه شفای عاجل از خداوند مسئلت کرد.

طبق گزارش خبرگزاری کویت (کونا)، «نواف الاحمد الجابر الصباح» ولی‌عهد کویت نیز تلگرافی به برهم صالح ارسال و طی آن قربانی شدن تعدادی از شهروندان در این حادثه را محکوم کرد.

شامگاه پنجشنبه (۱۹ اردیبهشت) یک عامل انتحاری خود را در نزدیکی بازاری در منطقه جمیله به هنگام محاصره نیروهای امنیتی، منفجر کرد که بر اثر این انفجار، هشت نفر کشته و ۱۰ نفر زخمی شدند.

فرد انتحاری بنا به گفته نیروهای امنیتی عراق، یک کمربند انفجاری به خود بسته بود و آن را در اطراف بازار مذکور منفجر کرده است.

بعد از شکست داعش در عراق به سال ۲۰۱۷، شهرهای این کشور از آرامش نسبی برخوردار بودند و وقوع انفجارها در این شهرها به ویژه در بغداد به شدت کاهش یافت و تقریبا به صفر رسید. هنوز گروهی یا فردی مسئولیت این حمله انتحاری را برعهده نگرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۶۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان