//
کدخبر: ۱۸۵۵۰۲ //

رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است

بر اساس اعلام نظرسنجی مؤسسه گالوپ، رئیس جمهوری آمریکا در پی انتشار گزارش بازرس ویژه و اخبار مثبت اقتصادی، از بالاترین میزان رضایت در دوران ریاست جمهوری خود برخوردار است.

رضایت از ترامپ در نظرسنجی گالوپ در بالاترین حد خود است
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری فرانسه، براساس اعلام نتایج نظرسنجی مؤسسه گالوپ، میزان رضایت از فعالیت دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بازه زمانی دو هفته‌ای منتهی به ۳۰ آوریل سال جاری میلادی، با یک درصد افزایش به ۴۶ درصد رسید، در حالی که این میزان در اوایل مارس ۲۰۱۹، ۳۹ درصد بود.

مؤسسه گالوپ روز جمعه اعلام کرده بود: علاوه بر انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه رسیدگی به دخالت ادعایی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا که در آن مشخص شد هیچ تبانی صورت نگرفته، رشد اقتصادی در آمریکا نیز به رضایت از روند ریاست جمهوری ترامپ کمک کرده است.

البته نارضایتی از عملکرد ترامپ در نظرسنجی گالوپ همچنان بالاست و ۵۰ درصد است، اگرچه این میزان در ۱۰ مارس ۵۷ درصد بود.

این نظرسنجی پس از افشا شدن ارسال نامه‌ای از مولر برای بیل بار، دادستان کل آمریکا صورت گرفته است که در آن نامه مولر بابت این مساله شکایت کرده که چگونه بار در یافته‌های این گزارش دست برده و آن را خلاصه کرده است.

همچنین این نظرسنجی پیش از امتناع دادستان کل برای شهادت در مقابل کمیته‌ای در مجلس نمایندگان آمریکا و پیش از تهدید دموکرات‌ها در مقصر شناختن وی برای عدم انتشار نسخه کامل این گزارش انجام شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۵۵۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان