//
کدخبر: ۱۸۰۶۵۸ //

ترامپ رسم نشست دو نفره با معاون اول خود را کنار گذاشته است

به گزارش مجله آتلانتیک، دونالد ترامپ رسم نشست دونفره با معاون رئیس جمهوری را عمدتاً ترک کرده است.

ترامپ رسم نشست دو نفره با معاون اول خود را کنار گذاشته است
به گزارش فرتاک نیوز،

مجله آتلانتیک گزارش کرده است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا رسم نشست دو نفره برای صرف ناهار با معاون رئیس جمهوری را تقریباً کنار گذاشته و به جای آن دستیارانش را به شرکت در چنین نشست‌هایی با مایک پنس، معاون اول خود دعوت می‌کند.

به نوشته این مجله، طی این نشست‌ها تلویزیون بزرگی شبکه‌های خبری را نشان می‌دهد و ترامپ مرتباً در واکنش به این شبکه‌ها فریاد می‌زند و اگر چیزی در این برنامه‌ها او را عصبانی کند، صرف ناهار را قطع کرده و با دستیارانش درباره واکنش نسبت به این برنامه‌ها گفت‌وگو می‌کند.

یک سخنگوی مایک پنس در واکنش به این گزارش گفته است، اگر کسانی ترامپ و معاونش را در این نشست‌ها همراهی کنند، میک مالوینی، رئیس دفتر کاخ سفید و مارک شورت، رئیس دفتر پنس هستند.

آتلانتیک به نقل از منابع آگاهی که نخواسته‌اند نامشان فاش شود، در این مطلب نوشته است که ترامپ معمولاً در این نشست‌ها مساله تایید تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه در انتخابات مقدماتی ایالت ایندیانا در سال ۲۰۱۶ از سوی پنس را مطرح می‌کند و به او می‌گوید که برای شرکت مجدد در رقابت‌های انتخاباتی فرمانداری ایندیانا به ترامپ مدیون است.

ترامپ در یک مراسم شام که سال ۲۰۱۷ در کاخ سفید برگزار شد، گفته است: من ارزشمندترین تایید را از سوی بابی نایت (مربی سابق تیم بسکتبال دانشگاه ایندیانا) داشتم. من در انتخابات مقدماتی پیروز شدم و پنس، حالا ببین کجا هستی.

نشست رو در رو در تاریخ آمریکا به عنوان یکی از راه‌های تقویت روابط رئیس جمهوری و معاون اولش و جلوگیری از افشاگری‌ها شناخته می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۰۶۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان