//
کدخبر: ۱۷۷۴۹۷ //

نماینده آمریکایی: باید برداشت خود را نسبت به مسلمانان تغییر دهیم

یک نماینده چینی‌تبار مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که "باید برداشت خود درباره مسلمانان را تغییر دهیم و از سهم مسلمانان آمریکایی به این کشور سخن بگوییم."

نماینده آمریکایی: باید برداشت خود را نسبت به مسلمانان تغییر دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 جودی چو، نماینده دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا در گفت‌وگو با آناتولی درباره طرح مربوط به مسلمانان که به کنگره ارائه کرد، گفت: متوجه شدم که باید برداشت خود درباره مسلمانان را تغییر دهیم و از سهم مسلمانان آمریکایی به این کشور سخن بگوییم.

جودی چو، به عنوان نخستین نماینده چینی تبار در این مجلس که در سال ۲۰۰۹ انتخاب شد، روز گذشته به مجلس نمایندگان یک طرح مربوط به مسلمان با عنوان «آشنایی با تاریخ مسلمانان آمریکایی و سهم آنها در ملت‌مان» ارائه کرد.

جودی چو با بیان این که از سال ۲۰۱۱ ریاست شورای آسیا اقیانوسیه را برعهده دارد، تاکید کرد که به دلیل ممنوع السفر شدن مسلمانان توسط دولت ترامپ بسیار متأسف شده است.

وی همچنین اظهار داشت که طرح پیش نهادی وی جهت آشنایی با تاریخ مسلمانان آمریکایی و سهم آنها در این کشور پیام قدرتمندی به همراه خواهد داشت.

نماینده دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا با بیان اینکه برای اعتراض به ممنوع‌السفر شدن مسلمانان و برای آزادی مسلمانانی که در فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس بازداشت شده بودند، بسیار تلاش کرده است، تصریح کرد: از آن روز به بعد برای مقابله با این ممنوعیت تمام تلاش خود را انجام دادم ولی به این نتیجه رسیدم که باید برداشت خود نسبت به مسلمانان آمریکایی را تغییر دهیم و از سهم آنها در این کشور سخن بگوییم.

او اضافه کرد: به همین دلیل به خاطر ارائه طرح مربوط به موفقیت این افراد در این کشور بسیار هیجان‌زده هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۷۴۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان