//
کدخبر: ۱۷۶۵۱۴ //

توئیتر بدنبال راهی برای تنبیه کردن ترامپ

یکی از مسئولان شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد این شرکت به دنبال طرحی برای نشان گذاری کردن پیام‌های ناقض قوانین است که توسط چهره های سرشناس از جمله دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا منتشر می‌شوند.

توئیتر بدنبال راهی برای تنبیه کردن ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از تلگراف، ویجایا گاده مدیر بخش حقوقی توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد این شرکت به جای بستن حساب کاربری افراد سرشناسی که پیام های توئیتری آن ها ناقض قوانین شرکت است، پیام های این اشخاص را نشان گذاری خواهد کرد.

توئیتر پیام هایی را که توسط افراد سرشناس منتشر می شوند، از قوانینی که برای حساب های عموم کاربران به کار می برد مستثنی کرده و دلیل این اقدام را علاقه عمومی به پیام های افراد مشهور و بسته نشدن حساب آن ها عنوان کرده است.

گاده پیش از این گفته بود که توییتر قصد ندارد پست‌های رئیس جمهور آمریکا را حذف کند، با این حال پیام هایی را که خلاف قوانین شرکت باشد، نشان گذاری خواهد کرد.

دونالد ترامپ که هر روز چندین پیام توئیتری ارسال کرده و علاقه شدیدی به استفاده از این شبکه اجتماعی برای مقابله با آنچه "اخبار دروغ" می خواند دارد، سابقه ای طولانی در ارسال پست های جنجالی، متعصبانه و ناقض قوانین توئیتر نیز دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۵۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان